فرماندار بوئین زهرا:

طرح رضویون در شهرستان بوئین زهرا اجرا می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۶۳۲۲
طرح رضویون در شهرستان بوئین زهرا اجرا می شود
فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا از اجرای طرح مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور در سطح شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقا علی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی گشت مشترک رضویون با اشاره به اهمیت فوق العاده حفظ و ارتقای شاخص امنیت و آسایش عمومی اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم طرح «گشت رضویون» فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهرها و روستاها صورت می پذیرد.

وی استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای شناسایی بسترهای شکل گیری جرائم و مقابله با آنها مثمرثمر واقع شود.

آقاعلی به دقت نظر در تصمیم گیری ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرائم تأکید کرد و اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در  محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که در طرح رضویون آن را پیگیری می کنیم و از این رو با کسانی که امنیت مردم را به هر نحوی سلب کنند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز