رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

شرکت های دانش بنیان و ایده های برتر در ستاد اقتصاد مقاومتی معرفی می شوند

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۶۴۵۱
شرکت های دانش بنیان و ایده های برتر در ستاد اقتصاد مقاومتی معرفی می شوند
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین گفت: با معرفی ایده ها و شرکت های دانش بنیان توانمند در جلسات اقتصاد مقاومتی زمینه برخورداری از این ظرفیت را در استان مهیا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل یاری درجلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی که روزچهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در جلسات اقتصاد مقاومتی تلاش می کنیم ایده های برتر و شرکت هایی که محصول و خلاقیت هایی دارند بتوانند آن را برای مدیران عرضه کرده تا با قابلیت ها آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: شرکت هایی در استان داریم که قادرند پهبادهای هوشمند تولید کنند و امروز توانسته اند در سایر استانها بازاریابی کنند اما هنوز در استان قزوین از این ظرفیت استفاده نکرده ایم که بخشی ناشی از معرفی نشدن این ظرفیت ها و بخشی ناشی از موانع قانونی و بخشی هم مربوط به بی توجهی به ایده های خلاقانه است.  

جلسه 333

یاری گفت: پهبادهای هوشمند می تواند در اجرای طرح کاداستر، نقشه برداری هوایی، سمپاشی و تصویربرداری هوایی برای بسیاری از دستگاهها موثر باشد و در کنار آن شرکت های دیگری هم در حوزه نورپردازی و انرژی های نو قادرند مصارف ما را در ادارات کاهش دهند وبه مدیریت مصرف کمک کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین اظهارداشت: در جلسات ستاد اقتصاد مقائمتی رویکرد ما معرفی شرکت های دانش بنیان، ایده های خلاقانه، فعالان توانمند و سرمایه گذاران شاخصی است که می توانند به اقتصاد و اشتغال استان کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز