مدیر فنی شرکت دانش بنیان:

آماده تولید انبوه پهباد هوشمند در قزوین هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۶۴۸۹
آماده تولید انبوه پهباد هوشمند در قزوین هستیم
مدیر فنی شرکت دانش بنیان فرابرد گفت: در صورت تامین زمین و حمایت دولت قادریم طراحی و ساخت پهبادهای هوشمند در انواع مختلف را به تولید انبوه برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد اسدی مدیر فنی شرکت دانش بنیان گروه صنعتی فرابرد تولیدکننده پهبادهای هوشمند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: با کمک جوانان خلاق و طراح کشورمان توانسته ایم پهبادهای هوشمندی را طراحی و تولید کنیم که قادرند در عرصه های مختلف نیاز کشور را تامین کرده و ما را از بیگانگان بی نیاز کنند.

وی افزود: بیش از 7 نوع پهباد در این شرکت تولید می شود که قادر است در مستندسازی، تصویربرداری هوایی برای نقشه برداری و سازمان هواپیمایی، هواشناسی، منابع طبیعی و محیط زیست و اجرای طرح کاداستر و نیز مستند سازی تلویزیونی مورد استفاده قرار گیرد.

اسدی بیان کرد: هنور نتوانسته ایم مجوز سازمان هواپیمایی را بگیریم تا شرایط بهتری را برای عرضه محصولات داشته باشیم لذا درخواست پیگیری و کمک داریم.

وی اضافه کرد: در شرکت فرابرد اقداماتی شده که قابل توجه است اما مدیران و بخش خصوصی در استان قزوین کمتر توجه کرده اند در حالی که در بسیاری از استانها این محصولات با استقبال مواجه شده است.

اسدی اظهارداشت: آمادگی داریم برای اجرای طرح توسعه خود با دریافت زمین نسبت به نقشه برداری از همه روستاهای استان اقدام کرده و به صورت تهاتر این نیاز خود را تامین کنیم.

وی گفت: برای استقرار در شهرک های صنعتی محدودیت داریم چون پروازهای روزانه متعددی داریم اما قادریم سایت خوبی را ایجاد کرده و فعالیت خود را توسعه دهیم.

image_2021_3_3-14_8_56_828_FS7

در ادامه انصاری مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با ارائه گزارشی از تولید این محصول دانش بنیان گفت: قادریم 7 نوع پهباد هوشمند تصویر برداری تولید کنیم و تاکنون توانسته ایم تعداد ۹۶۰ فروند پهباد را به فروش برسانیم.

وی بیان کرد: طراحی و ساخت پهبادهای آتش نشان و سمپاشی، پست و حمل محموله، اورژانس و فوریت های پزشکی، پهباد دکل های مخابراتی از محصولات خوب ماست که با مشابه خارجی رقابت جدی دارد و توانسته ایم برای ۸۰۰ نفر شغل ایجاد کنیم.

انصاری تصریح کرد: باید پهباد پلاک شود و صدور سند و پلاک برای آن اهمیت دارد و پهبادهای هوشمند ما به گونه ای طراحی شده که می توانند در منلطق نظامی بطور اتوماتیک از مناطق ممنوع تصویر نگیرند و هوشمند هستند.

وی برای تولید و تامین پهبادهای هوشمند با کاربردهای دیگر و تامین نیاز دستگاههای اجرایی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه عرشیها از شرکت دانش بنیان رسا شیب در خصوص ایده های تجهیز و نورپردازری و انرژی های نو در ادارات گزارش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز