مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

خانه ووشو و رزمی قزوین تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۶۶۷۷
خانه ووشو و رزمی قزوین تا پایان امسال به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از افتتاح و بهره برداری خانه ووشو و رزمی قزوین تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از روند تکمیل و راه اندازی خانه ووشو و رزمی قزوین در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قزوین بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان قزوین در رشته های رزمی و ووشو تصمیم گرفتیم مکان مناسبی را به منظور راه اندازی خانه تخصصی این رشته های رزمی اختصاص دهیم.

علایی مقدم تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد سالن ورزشی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قزوین به این رشته مهم اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: هم اکنون با اعتبار اختصاص داده شده و بازسازی، نصب تشک تاتامی و همچنین رینگ اختصاصی رزمی ، خانه اختصاصی ووشو و رزمی قزوین در آستانه بهره برداری قراردارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: با افتتاح این خانه ورزشی، دغدغه خانواده بزرگ ورزش های ووشو و رزمی برطرف شده و زمینه تمرین های مستمر و کسب موفقیت های بیشتر مهیا خواهد شد.

علایی مقدم ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای افتتاح این سالن ورزشی گفت: امیدواریم با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان، سرانه ورزشی استان قزوین افزایش یابد.

در این بازدید، حسین بکان معاون توسعه منابع و پشتیبانی، افسانه حسن نایبی معاون ورزشی، اسماعیلی مسئول واحد عمرانی و سلمانی رئیس هیئت ووشو استان حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز