امام جمعه قزوین:

روز نیکوکاری فرصتی برای رسیدگی به امور نیازمندان است

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۶۹۵۵
روز نیکوکاری فرصتی برای رسیدگی به امور نیازمندان است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: محرومیت نیازمندان جامعه به این دلیل است که ما حق آنها را ادا نمی‌کنیم نه اینکه ما با کمک‌هایمان به نیازمندان لطف می‌کنیم، بلکه به خودمان رحم می‌کنیم، که اگر خدا مال نیازمندان را در اموال ما قرار داده باید این حق را به صاحبانش برگردانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه کمیته امداد در جشن نیکوکاری اظهار کرد: با توجه به تشویق‌هایی که خدای متعال در باب انفاق و رسیدگی به حال محرومان و فقرا و توجه به ایتام دارد، حقیقتا این کمک یک فرصت استثنایی و سرمایه گذاری برای همه ماست.

امام‌ جمعه قزوین افزود: اگر ما هرچقدر که می‌توانیم از فرصت کار خیر کمیته امداد و نیکوکاری برای کمک بهره ببریم یک نوع سرمایه گذاری برای روز قیامت خود کرده ایم‌.

وی ادامه داد: خدای متعال می‌فرماید، وقتی به من قرض دهید آنچه که به من داده اید چندبرابر به شما برمی‌گردانم، همچنین می‌فرماید؛ در اموال شما حق نیازمندان و محرومان قرار داده شده است، یعنی باید برای کار خیر پیشقدم شویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: محرومیت نیازمندان جامعه به این دلیل است که ما حق آنها را ادا نمی‌کنیم نه اینکه ما با کمک‌هایمان به نیازمندان لطف می‌کنیم، بلکه به خودمان رحم می‌کنیم، که اگر خدا مال نیازمندان را در اموال ما قرار داده باید این حق را به صاحبانش برگردانیم.

آیت الله عابدینی در پایان ابراز کرد: امیدواریم خدای متعال به همه ما توفیق دهد که در امر کمک به نیازمندان و محرومان جامعه مشارکت جدی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز