معاون عمرانی استانداری قزوین:

میوه ایام عید به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۸۰۴۶
میوه ایام عید به میزان کافی در استان قزوین ذخیره سازی شده است
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با ذخیره سازی 1200 پرتقال و سیب در سردخانه های استان میوه ایام عید شهروندان به میزان کافی تامین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی فرخزاد معاون امور هماهنگی استانداری قزوین عصر شنبه به همراه هادی طاهرخانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان و مجید برزگر معاون سازمان صمت استان از سردخانه( ترگل صحرا) محل ذخیره میوه شب عید بازدید کردند.

مسئولان استان قزوین ضمن بازدید از سردخانه نگهداری سیب و پرتقال با وضعیت نگهداری، نحوه توزیع در ایام عید و نیاز بازار و حجم ذخیره سازی آشنا شدند.

علی فرخزاد معاون هماهنگی استانداری قزوین در این بازدید گفت: یکی از وظایف مسئولان برنامه ریزی برای تامین نیازهای ایام عید مردم است که در این زمینه تامین کالاهای اساسی بویژه میوه و مواد پروتئینی در اولویت قرار دارد.

میوه 55

وی افزود: با توجه به تجربه ای که از سالهای گذشته در نحوه تامین و توزیع میوه شب عید داشتیم امسال از ماهها قبل برای این کار تدبیر کردیم و تلاش شد با کمک سازمان همیاری های شهرداری که تجربه موفقی در تهیه و توزیع اقلام اساسی بویژه میوه داشت امسال نیز از این سازمان استفاده کنیم.

فرخزاد یادآورشد: پس از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر قطع دست واسطه ها در مسیر توزیع اقلام اساسی مردم بویژه در محصولات باغی، با کمک سازمان همیاری شهرداری های استان و نیز ستاد تنظیم بازار پس از مشخص کردن نیاز بازار برای خرید محصول باغی اقدام شد.

وی افزود: برای ایام عید امسال بیش از ۸۰۰ تن پرتقال مرغوب از باغات مرکبات شرق مازندران و حدود ۴۰۰ تن سیب مرغوب از شهر اشنویه خریداری شد.

بازدید1

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: برای خرید محصولات کیفی ۱۲ تیم از سازمان همیاری ماموریت یافتند با اعزام به مناطق یاد شده نسبت به خرید محصولات کیفی اقدام کنند که خوشبختانه محصولات خریداری شده به استان منتقل و ذخیره شده است.

وی بیان کرد: با پیش بینی غرفه های متعدد در محلات مختلف شهری امیدواریم میوه شب عید هم به میزان کافی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نظر شما