رئیس سازمان صمت استان قزوین:

امکان خرید میوه تنظیم بازار به صورت اینترنتی در قزوین ایجاد شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۸۲۳۶
امکان خرید میوه تنظیم بازار به صورت اینترنتی در قزوین ایجاد شد
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان خرید میوه تنظیم بازار به صورت اینترنتی در قزوین ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال 99 و نوروز 1400 به صبح یکشنبه با حضور عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین، زکی زاده مدیر کل هماهنگی دفتر اقتصادی استانداری، معاونین سازمان صمت، نمایندگان اداره کل بازرسی ، جهاد کشاورزی، مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری ها و رئیس اتاق اصناف در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

 افضلی رئیس سازمان صمت در این جلسه اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که میوه ایام پایانی سال، با کیفیت مناسب و قیمت مصوب تنظیم بازار به دست همشهریان عزیز برسد.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال هم پیگیر توزیع میوه تنظیم بازار از طریق فروشگاه های منتخب اینترنتی خواهیم بود.

رئیس سازمان صمت همچنین از جانمایی و توزیع میوه در چادرهای سطح شهر خبر داد و گفت: کمیته ای برای بررسی صلاحیت افراد به منظور واگذاری چادر تشکیل شده است تا بر اساس حسن سابقه در اختیار قرار بگیرد. 

وی در پایان گفت: عرضه و توزیع هر گونه میوه غیر از میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب در چادر ها و فروشگاههای اینترنتی منتخب ممنوع است و همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با سامانه 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان سازمان صمت بررسی و پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز