مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:

تکمیل احداث سالن ورزشی شش هزار نفری به بخش خصوصی واگذار می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۰۳۷۲
تکمیل احداث سالن ورزشی شش هزار نفری به بخش خصوصی واگذار می شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: برای تسریع در تکمیل سالن شش هزار نفری قزوین آماده واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز چهارشنبه به همراه عباس علایی مقدم از ورزشگاه شش هزار نفری در دست ساخت قزوین بازدید کرد و در جریان روند ساخت این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، ظهر چهارشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار  قزوین و یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم دیدار و گفتگو کرد.

سالن 3

حسن کریمی در این دیدار گفت: قزوین یک استان مستعد در رشته های ورزشی است و داشتن سالن سر پوشیده برای ورزشکاران این استان یک ضرورت است.

وی بیان کرد: محدودیت منابع اعتباری موجب شده بسیاری از طرح ها با سرعت کمتری به مرحله بهره برداری برسد و در این راستا تلاش می کنیم بر اساس قانون از ظرفیت بخش خصوصی هم در این عرصه استفاده کنیم.

موافق واگذاری سالن شش هزار نفری قزوین به بخش خصوصی هستیم

کریمی تصریح کرد: با وضعیت اعتباراتی که داریم تکمیل شدن این مجموعه حداقل 3 تا 5 سال زمان لازم دارد لذا بهترین روش واگذاری آن به بخش خصوصی است تا مردم استان زودتر بتوانند از این سالن ورزشی استفاده کنند.

ورزش 2

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: قرار بود این سالن ورزشی در سال 1400 تکمیل شده و آماده بهره برداری شود اما به دلیل ناتوانی پیمانکار و تزریق کم اعتبارات این طرح طولانی شده که باید برای آن تدبیر کنیم تا سریعتر تکمیل شود.

کریمی اضافه کرد: با تخصیص 30 درصد اعتبارات به صورت اوراق و 70 درصد نقدی انتظار داشتیم کارها شتاب گیرد اما خزانه این اعتبار را تامین نکرده و حاضریم همه اعتبار را اوراق بگیریم تا کارها تسریع شود.

وی گفت: در بازدیدی که امروز از پروژه داشتیم و ارزیابی خود از پیمانکار بسیار علاقمند هستیم تا ادامه کار توسط بخش خصوصی صورت گیرد و پیگیری خواهیم کرد تا با تفویض اختیار ماده 27 به استانداران از سوی وزیر ورزش شما بتوانید در استان برای واگذاری این سالن ورزشی تصمیم بگیرید تا کارها تسریع شود.

کریمی یادآورشد: در حال حاضر نصب 10 قاب سقف برای تکمیل اسکلت باقیمانده که آمادگی داریم حدود دو میلیارد تومان مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم تا عملیات تکمیل سقف در دو ماه آینده نهایی شود.

سالن

پروژه تعطیل نخواهد شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ساخت سالن سرپوشیده 6 هزار نفری قزوین و نیز سالن دو میدانی متوقف نخواهد شد و برای تکمیل اسکلت سازه بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که آماده ایم نیمی از آن را بسرعت تامین کنیم تا کار شتاب گیرد.

وی تصریح کرد: تکمیل این پروژه بیش از 60 تا 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که قادر به تامین آن نیستیم اما آن را در قالب هزینه های قابل قبول می پذیریم تا بخش خصوصی وارد کار شود.

ورزش 4

انتقال سند ورزشگاه تسریع شود

کریمی گفت: برای طی مراحل قانونی نیازمند صدور سند ورزشگاه به نام اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا پایان کار شهرداری هم گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز