مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی:

استادیوم شش هزار نفری قزوین با کمک بخش خصوصی تکمیل می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۰۴۲۶
استادیوم شش هزار نفری قزوین با کمک بخش خصوصی تکمیل می شود
مدیرعامل شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه سالن شش هزار نفری قزوین این طرح به سرانجام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی روز چهارشنبه به همراه عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان از سالن در دست ساخت شش هزار نفری قزوین بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این پروژه نیازمند اعتبار مناسب و همچنین پیمانکار قوی است و در بازدیدی که  امروز از این پروژه صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که پیمانکار فعلی توان ادامه فعالیت و تکمیل  پروژه را ندارد.

کریمی تصریح کرد: در آینده نزدیک در جلسه ای در خصوص ادامه کار پیمانکار پروژه تصمیم گیری نهایی صورت خواهد گرفت اما با توجه به توان پیمانکار به نظر می رسد چاره ای جز تغییر پیمانکارسالن شش هزار نفری شهر قزوین وجود ندارد هر چند این کار شاید سه ماه طول بکشد. 

سالن 55

وی با اعلام اینکه تکمیل پروژه شش هزار نفری قزوین یکی از دغدغه های وزارت ورزش و جوانان است  گفت: مدیران استان نیز پیگیر تکمیل این پروژه هستند لذا تلاش می کنیم با تامین اعتبارات و یا استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تکمیل پروژه سرعت بیشتری بگیرد.

کریمی افزود: سالن شش هزار نفری شهر قزوین در سال آینده با پیمانکار جدید فعال تر خواهد شد و خوشبختانه پیشنهاد خوبی از سوی استاندار استان در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه ارایه شده که بررسی خواهیم کرد.

سالن 3

وی با یادآوری این که وزارت ورزش و جونان طبق قانون می تواند تکمیل پروژه های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کند افزود : اگر با استاندار قزوین و سرمایه گذار به توافق برسیم پروژه در یک سال آینده تکمیل خواهد شد و اگر تکمیل پروژه همچنان بر عهده ما باشد این پروژه حداقل در سال 1401تکمیل خواهد شد.

کریمی اظهارداشت: باید مراقب باشیم تا خطای محاسباتی صورت نگیرد و همه کارها با رویکرد واگذاری به بخش خصوصی دنبال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز