شهردار محمدیه:

۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان اجرا می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۰۴۷۵
۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان اجرا می شود
شهردار محمدیه گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری و پیش بینی 100 میلیارد تومان اعتبار در اجرای امور عمرانی، خدماتی و زیرساختی برای رفاه زندگی ساکنان محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تلاش می شود. .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه امضای تفاهم نامه شهرداری محمدیه و اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در ناحیه شهری مهرگان عصر چهارشنبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان، نصیری فرماندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

یحیی رحیم لو در این جلسه اظهارداشت: ناحیه شهری مهرگان به عنوان بزرگترین سایت احداث مسکن مهر در استان پس از الحاق به شهر محمدیه و ضرورت تامین زیرساختها در دو سال اخیر مورد توجه جدی استاندار محترم، معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران استانی قرار گرفت و هر کدام برای کمک به تامین رفاه این ناحیه کمک کردند.

image_2021_3_10-9_14_47_547_CoO

شهردار محمدیه تصریح کرد: 63 میلیارد تومان بودجه متعلق به محمدیه و مهرگان برای اجرای طرح های مختلف پیش بینی شد و بدون دریافت عوارض از ساکنان مهرگان از محل دریافتی ها از شهر محمدیه توانستیم طرح های عمرانی را عملیاتی کنیم تا به مردم این ناحیه فشار مضاعفی وارد نشود.

رحیم لو گفت: با اختصاص 5400 متر زمین در ناحیه شهری مهرگان به ارزش 100 میلیارد تومان گشایشی در تامین اعتبار طرح ها رخ داد و شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی بودجه از ۶۳ میلیارد به ۱۸۵ میلیارد تومان بودیم که اتفاق مبارکی است.

وی اضافه کرد: مردم ناحیه شهری مهرگان از نظر معنوی انسانهایی برخوردار و از نظر مادی شاید در مضیغه و چالش و کم برخوردار باشند که با نگاه تقویت نشاط و شادابی در میان شهروندان تلاش خواهیم کرد برنامه های متنوعی را در این منطقه اجرا کنیم تا افق روشنی، ییش روی ساکنان مهرگان گشوده شود.

شهردار محمدیه اظهارداشت: تکمیل و آماده سازی زمین و واحدهای خود مالک، احداث کتابخانه، پایگاه بسیج، بوستان، فنس کشی کنار کانال مادر، احداث پارکینگ در ناحیه شهری مهرگان، نصب دوربین کنترل ترافیک در معابر، اصلاح هندسی میدان ورودی از کارهایی است که در دستور کار قرار دارد.

image_2021_3_10-9_12_20_877_EJh

73.5 درصد بودجه عمرانی/ 26.5 درصد هزینه جاری     

وی اضافه کرد: با اختصاص 73.5 درصد بودجه به امور عمرانی و 26.5 درصد به امور جاری امیدواریم در سال آینده فعالیتهای خوبی در حوزه فعالیتهای خدماتی و عمرانی صورت گیرد.

رحیم لو اظهارداشت: در امور فرهنگی هم برای سال آینده 27 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده که برنامه های متنوعی در این عرصه رقم خواهد خورد.

جلسه

شهردار قزوین گفت: با الحاق 250 هکتار زمین به ناحیه شهری مهرگان درآمد ویژه ای برای شهرداری محقق خواهد شد و از سال آینده آماده سازی و واگذاری این زمین ها آغاز خواهد شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری شهرداری محمدیه و راه و شهرسازی به امضا رسید.

نظر شما