فرماندار البرز:

محمدیه و مهرگان به کارگاه بزرگ عمران و سازندگی تبدیل شده است

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۰۵۳۴
محمدیه و مهرگان به کارگاه بزرگ عمران و سازندگی تبدیل شده است
فرماندار شهرستان البرز گفت: با پیگیری و تعامل منطقی شورا و شهرداری و اجرای طرح های زیربنایی، خوشبختانه محمدیه و ناحیه شهری مهرگان به یک کارگاه بزرگ عمران و سازندگی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه امضای تفاهم نامه شهرداری محمدیه و اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در ناحیه شهری مهرگان عصر چهارشنبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان، نصیری فرماندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

محمد نصیری در این جلسه گفت: ناحیه شهری مهرگان در بخش های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی مشکلات و چالش های زیادی دارد و با کمبود پارکینگ، کلانتری، کتابخانه، فرهنگ سرا، مسجد مواجه است که باید برای تامین آن اقدام کرد.

image_2021_3_10-9_14_47_547_CoO

فرماندار شهرستان البرز تصریح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در مهرگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوان ترددآسان و روان شهروندان را محقق کرد.

نصیری بیان کرد: در حال حاضر به خرید 115 دستگاه تاکسی و اتوبوس نیاز مبرم داریم تا در جابجایی درون شهری مشکلات را حل کنیم و در کنار آن ایمن سازی پل 9 دی و ساخت المان ورودی شهر، فنس کشی کنار کانال آب ورودخانه شترک، برای پیشگیری از غرق شدن نوجوانان و جوانان از دیگر اولویتهاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در شرایطی مکه بسیاری از شهرداری های استان و کشور با چالش تامین منابع مالی مواجهند در شورای شهر محمدیه شاهد افزایش سه برابری بودجه مواجهیم که بیانگر عزم جدی اعضای و تعامل با مسئولان و جلب حمایت های استانی است.

فرماندار البرز یادآورشد: در شرایطی هستیم که به شهرداری ها توصیه شده طرح جدید عمرانی آغاز نکنند اما با توانمندی خوب شورا و شهرداری اقدامات عمرانی بسیار خوبی در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان رخ داده که جای قدردانی دارد.

وی اظهارداشت: شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان امسال به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و بزودی چهره این منطقه متحول شده و تغییر خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز