مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

توجه به ناحیه شهری مهرگان از گسترش حاشیه نشینی جلوگیری می کند

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۰۵۳۵
توجه به ناحیه شهری مهرگان از گسترش حاشیه نشینی جلوگیری می کند
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: توجه به مشکلات ناحیه شهری مهرگان و تامین نیازهای ساکنان آن می تواند از گسترش حاشیه نشینی و بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه امضای تفاهم نامه شهرداری محمدیه و اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در ناحیه شهری مهرگان عصر چهارشنبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر شهری استانداری، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان، نصیری فرماندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

مصطفی صالحی در این جلسه گفت: شهرداری و شورای محمدیه می تواند الگوی موفقی در ارتقای خدمت رسانی به مردم و انجام کارهای مردمی باشد و ما باید این عملکرد را در سایر شوراها هم تجربه کنیم.

وی بیان کرد: در شرایطی که در ماههای پایانی دوره مدیریت شوراها هستیم مشاهده انگیزه بالای خدمت و تاکید بر اجرای طرح های عمرانی و خدماتی بیانگر رویکرد خوب منتخبان مردم در محمدیه است و این روش می تواند رضایت مردم را بدنبال داشته باشد.

صالحی 2

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآورشد: اگر اعضای شورا و شهردار با یکدیگر تعامل منطقی داشته باشند و به دور از مسائل سیاسی خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند بدون تردید شاهد موفقیت آنها در کارها خواهیم بود.

صالحی بیان کرد: توجه به ناحیه شهری مهرگان می تواند از حاشیه نشینی جلوگیری کرده و هزینه های آسیب های اجتماعی را کاهش دهد لذا انتظار داریم با توجه ویژه به حل چالش های این منطقه برای رفاه ساکنان همت بیشتری کنیم.

وی گفت: توجه به کیفیت ساخت و سازها در مهرگان و نگاه بلند مدت در خدمت رسانی می تواند از بروز مشکلات بیشتر در این ناحیه پیشگیری کند.

 

نظر شما