از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور رئیس ‌جمهور:

مجتمع توانبخشی ایثارگران استان قزوین افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۰۷۰۶
مجتمع توانبخشی ایثارگران استان قزوین افتتاح شد
همزمان با عید سعید مبعث پیامبراکرم(ص) مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با عید سعید مبعث پیامبراکرم(ص) مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

در مراسمی که روز پنجشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد مجتمع توانبخشی ایثارگران قزوین به بهره برداری رسید.

بنیاد شهید

این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

مجتمع توانبخشی، فرهنگی، ورزشی بنیاد شهید قزوین در زمینی به مساحت 7500 مترمربع و زیربنای هفت هزار و 200 مترمربع ساخته شده و دارای سالن آمفی تئاتر، استخر، وسایل توانبخشی برای معلولان و جانبازان است.

غلامرضا حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این مراسم با تبریک عید سعید مبعث اظهار داشت: خدمت رسانی در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهمیت زیادی برخوردار است و رسالت ما ارائه خدمات توانبخشی به ایثارگران و جانبازان است.

 وی ادامه داد: یکی از رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهم کردن زیرساخت های مناسب درمانی، فرهنگی،  ورزشی و تفریحی برای جامعه ایثارگران است و در این راستا در سال های گذشته احداث مجمتع توانبخشی بنیاد شهید و امورایثارگران قزوین در دستور کار قرار گرفت. 

بنیاد شهید 2

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو فاز تعریف شده و شامل بخش‌های مختلف سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی بینایی‌ سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.

وی تاکید کرد: عملیات عمرانی پروژه مجتمع توانبخشی بنیاد شهید به طور کامل به اتمام رسیده و بخش زیادی از امکنات و تجهیزات نیز نصب شده و تنها تجهیزات هتلینگ در حال خریداری و نصب است.

حقایق پور خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی استان  قزوین است که با بهره‌برداری از آن خدمات‌ موثری به عموم مردم بویژه جامعه ایثارگران ارایه خواهد شد.

مجتمع توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در کیلومتر 2 جاده قزوین – بوئین‌زهرا احداث و راه اندازی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز