رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز در گفتگو با خبر گزاری برنا:

۳۳ نفر از داوطلبان شورای شهر در شهرستان البرز ثبت نام کردند

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۱۶۸۸
۳۳ نفر از داوطلبان شورای شهر در شهرستان البرز ثبت نام کردند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز گفت: تا ساعت 13 روز شنبه 31 داوطلب انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر در شهرستان البرز ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نصیری در این باره اظهار کرد: با توجه به مقدمات فراهم شده و آمادگی کامل دست اندرکاران انتخابات در شهرستان البرز ، همزمان با سراسر کشور از 20 اسفند روند ثبت نام داوطلبان شورای های اسلامی شهرها در ستاد انتخابات شهرستان آغاز شده است .  

وی ادامه داد: با شروع ثبت نام از داوطلبان، فضای شهرستان انتخاباتی شده است. 

  رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز گفت: تا ساعت 13 روز شنبه 23اسفند ماه 33 نفر از داوطلبان در انتخابات شورای شهرها ثبت نام کرده اند.

فرماندار شهرستان البرز یاداور شد: تاکنون 11 نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر الوند، دو نفر شهر شریف آباد ، 19 نفر در شهر محمدیه ثبت نام کرده اند و تا بعد ازظهر داوطلبی برای انتخابات شورای شهر از بیدستان ثبت نام نکرده است.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از هر گونه تجمع و رفت و آمدهای غیر ضرور خاطرنشان کرد: داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش های نرم‌افزار موبایلی (بارگزاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز با بیان اینکه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پس از ثبت نام به منظور ثبت نام نهایی با ارائه کد رهگیری و تاییدیه ثبت نام به فرمانداری شهرستان مراجعه می کنند تصریح کرد : با توجه به اینکه ثبت نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی تا 26 اسفند ماه ادامه خواهد داشت  برخی از داوطلبان مراحل ثبت نام را به روز های پایانی موکول کرده اند لذا از علاقه مندان دعوت می شود که زمان ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند  و در همین روزها ثبت نام خود را انجام دهند

یاداور می شود شهرستان البرز دارای 5شهر است که انتخابات ششمین دوره شورای شهر در این شهر ها برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز