فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا:

۸۵۰ کیلومتر از راه های شهرستان بوئین زهرا برف روبی شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۱۸۶۰
۸۵۰ کیلومتر از راه های  شهرستان بوئین زهرا برف روبی شد
فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امدادی و نظامی حدود 850 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان برفروبی و به صورت کامل بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی فرماندار بوئین زهرا در این باره اظهارداشت: با توجه به تغییرات جوی و بارش برف و باران در سطح شهرستان بوئین زهرا، اقدامات لازم برای جلوگیری از مسدود شدن محورهای مواصلاتی شهرستان صورت گرفت.

فرماندار بوئین زهرا افزود: در این زمینه تعداد۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای امدادی از ابتدای بارش ها در محورهای اصلی شهرستان مستقر شده و ۸۵۰ کیلومتر برفروبی و ۷۰۰ تن نمک‌پاشی صورت گرفت.

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۴ تیم امدادی هلال احمر با خودروهای کمک دار به همراه ۴۸ امدادگر اقدام به نجات افراد گرفتار در برف و کولاک شب گذشته شهرستان کردند که موفق به رهاسازی ۲۴۶ خودرو گرفتار، نجات جان ۶۹۲  نفر و اسکان بیش از ۳۸۳ نفر در پایگاه‌های امدادی و مساجد و حسینیه ها شدند.

آقاعلی یادآورشد: در حال حاضر تردد در تمام محورهای مواصلاتی در جریان است و از تلاس های شبانه روزی بخشداران، نیروهای راهداری، هلال احمر، مدیریت بحران، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، پلیس ‌راه، اورژانس، شهرداری و مسئولین حسینه‌ها و هیئت‌های مذهبی تقدیر می شود.

 

 

نظر شما