مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

جشنواره‌های رسانه‌ها و دوسالانه نقاشی قزوین برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۲۰۴۵
جشنواره‌های رسانه‌ها و دوسالانه نقاشی قزوین برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین و دوسالانه نقاشی استان قزوین سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی در این باره اظهار کرد: براساس مصوبه هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مقرر شد هشتمین جشنواره رسانه‌های استان پس از چند سال وقفه در سال ۱۴۰۰ برگزار شود.

وی، قدردانی از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، ارتقای محتوا و کیفیت رسانه‌های استان، ایجاد فضای رقابت مثبت، افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های استان، آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین بهره‌گیری از این قابلیت‌ها را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و پایگاه‌های خبری و با شرکت روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه‌های دارای مجوز رسمی برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هشتمین دوسالانه نقاشی قزوین هم با هدف توسعه هنر نقاشی در استان و کشف، معرفی و حمایت استعداد‌های جوان در سال آینده برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز