معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در قزوین کشف و ضبط شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۵:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۲۲۹۷
یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در قزوین کشف و ضبط شد
معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران پلیس بیش از یک میلیون و 500 هزار عدد مواد محترقه و آتش زا در قزوین کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل قلی پور در جلسه هماهنگی برنامه های چهارشنبه آخر سال که ظهر یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی آخر سال، طرح ویژه ای پیش بینی شده که توسط پلیس عملیاتی می شود.

 وی افزود: توصیه هایی برای خانواده ها و مدیران دستگاههای اجرایی داریم تا با بی احتیاطی شاهد حوادثی در چهارشنبه آخر سال نباشیم.

قلی پور تصریح کرد: از والدین درخواست می کنیم با جدیت مراقب رفتار فرزندان خود در این ایام باشند و خودشان  در کنار آنها این روز را سپری کنند و مراقبت کنند تا کارهای خطرناک از آنها سر نزند.

معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین یادآورشد: هر گونه فعالیت عمرانی و حفاری در چهارشنبه آخر سال ممنوع است و همه دستگاهها و بانک ها باید در این روز کشیک و نگهبان داشته باشند و مراکز درمانی از جمله شهید رجایی نیز در آماده باش کامل است.

جلسه 2

قلی پور گفت: لاستیک فروشان می بایست از فروش لاستیک کهنه در این ایام خودداری کنند و رنگ فروشان نیز مجاز به فروش اکلیل سرنگ به نوجوانان و جوانان نیستند.

برگزاری مراسم بدون خطر و متعارف منعی ندارد 

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی با شادی متعارف و برگزاری آیین های سنتی در صورتی که مزاحمتی برای دیگران نداشته باشد و سلامت خود و شهروندان را به خطر نیندازد مخالفتی ندارد و همه توان خود را به کار گرفته تا چهارشنبه آخر سال بدون هیچ حادثه ای سپری شود.

کشف یک میلیون و 500 هزار عدد مواد محترقه

سرهنگ قلی پور از کشف بیش از یک میلیون و500 هزار عدد ترقه و مواد محترقه خبرداد و اظهارداشت: با تلاش ماموران نیروی انتامی این مواد که می تواند جان بسیاری از جوانان را به خطر بیندازد کشف و ضبط شده است

وی افزود: در این روزها گشت و بازرسی پلیس در سطح شهر بیشتر شده و با هر گونه تخلف و فروش مواد محترقه که سلامت مردم را به خطر می اندازد برخورد قانونی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز