اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین:

تانکر حامل سوخت قاچاق در بوئین زهرا توقیف شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۲۶۲۸
تانکر حامل سوخت قاچاق در بوئین زهرا توقیف شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف کامیون تانکر دار حامل 30 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو 30هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد و بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین 

فرمانده انتظامی استان در ادامه از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 نفر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد. 

سردار ابراهیمی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق استان های  جنوبی به شهرستان های همجوار، موضوع  در دستور کار این پلیس  قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به ردیابی مسیر حرکتی خودرو قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی آنها را که یک دستگاه تریلر بود در محدوده شهرستان "بوئین زهرا" شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی های انجام گرفته از این خودرو، 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک کشف و 2 نفر دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی با اشاره به  توقیف خودرو  قاچاقچیان بیان داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز