معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین:

توزیع جهیزیه میان زوج های جوان نیازمند باید هدفمند و متمرکز شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۲۸۵۵
توزیع جهیزیه میان زوج های جوان نیازمند باید هدفمند و متمرکز شود
معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توزیع هدفمند و متمرکز جهیزیه های خیرین میان زوج های جوان نیازمند می توانیم حمایت عادلانه را پیاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت استان روز دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

علی لطفی در این جلسه اظهارداشت: توجه به امور جوانان بویژه زوج های جوان در آستانه ازدواج می تواند در کارگروه اجتماعی مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا سیاست های مدونی در این عرصه پیاده شود.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: ازدواج جوانان در شرایط کنونی که مشکلات اقتصادی و تورم بیشتر شده بویژه در عرصه تامین جهیزیه از چالش های جدی است که با کمک خیرین و سمن های فعال تلاش شده بخشی از این نیازها تامین شود.

لطفی بیان کرد: در این راستا افراد خیری از جمله آقای میرزایی در بنیاد ملی ازدواج و خانم حیدری در موسسه خیریه آبشار عاطفه ها تلاش های ارزشمندی را برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند انجام می دهند اما به نظر می رسد توزیع هدفمندی نداریم و این موضوع موجب شده برخی از این کمکها محروم شوند.

image_2021_3_15-14_46_22_212_s1O

وی اظهارداشت: گاهی اوقات یک خانواده با پیگیری خود توانسته از چند محل جهیزیه دریافت کند و برخی از این خدمات جا مانده اند لذا پیشنهاد می شود با راه اندازی سامانه ای متمرکز و جمع آوری اطلاعات لازم از همه زوج های نیازمند در توزیع امکانات رفاهی و نیز جهیزیه سیاست مدون و هدفمندی را پیاده کنیم.

لطفی یادآورشد: در هفته دوم مرداد ماه با کمک اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد، بهزیستی، خیرین و امور اجتماعی استانداری مرحله بعدی توزیع جهیزیه میان زوج های جوان نیازمند آغاز می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز