مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

حذف تشریفات در جشن های عروسی موجب افزایش ۶.۴ درصدی ازدواج در قزوین شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶۸
حذف تشریفات در جشن های عروسی موجب افزایش ۶.۴ درصدی ازدواج در قزوین شد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: با حذف تشریفات و جشن های عروسی شاهد افزایش 6.4 درصدی ازدواج در استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی و سلامت روز دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

مریم بیدخام در این جلسه اظهارداشت: ویروس کرونا با همه مشکلات جدی که در عرصه های اجتماعی و اقتصادی برای گروههای مختلف جامعه ایجاد کرد اما توانست موجب کم شدن هزینه های ازدواج و تشریفات مراسم عروسی باشد.

وی بیان کرد: در استان قزوین شاهد افزایش 6.4 درصدی تعداد ازدواج ها هستیم که بررسی ها نشان می دهد مهمترین علت آن کاهش مراسم جشن عروسی و کم شدن قابل توجه هزینه ها و حذف تشریفات بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: قرنطینه اجباری در ایام کرونا فرصتی ایجاد کرد تا مردم بیشتر به زندگی شخصی و کانون خانواده بپردازند و به امور خانواده ها بیشتر توجه کنند. 

image_2021_3_15-14_45_58_58_0SO

بیدخام گفت: آموزش در فضای مجازی در این ایام بیشتر مورد توجه قرار گرفت و تامین جهیزیه با کمک خیرین برای جوانان نیازمند بیشتر شد اما باید انسجام بیشتری را در این زمینه داشته باشیم تا توزیع مطلوب تری صورت گیرد.

وی اظهارداشت: مقرر شد کار گروهی برای هم افزایی دستگاههای متولی امر ازدواج ایجاد شود تا ضمن جمع آوری اطلاعات جامع و مدون از نیازمندان برای توزیع جهیزیه و سایر کمک های خیرین روش مناسب تری اتخاذ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز