سخنگوی شهرداری قزوین:

اقدامات مهم شهرداری در سال۹۹ تشریح شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۶:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۶
اقدامات مهم شهرداری در سال۹۹  تشریح شد
سخنگوی شهرداری قزوین گفت: در سال جاری ضمن برگزاری 99 آیین مختلف و افتتاح و بازدید از 65 پروژه عمرانی، بستر شفاف سازی فعالیتها برای مردم نیز مهیا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین علیجانی با اشاره به روزهای پایانی سال 99 و آغاز سال 1400شمسی، گزارشی کوتاهی از مهمترین فعالیت های حوزه شهردار قزوین ارائه کرد.

وی با تاکید بر این که سال 99 برای همه ما سال سختی بود، گفت: سالی که گذشت سالی پر از محدودیت های کرونایی بود که می‌توانست زندگی وکسب و کار را بطور کامل برای شهر و شهروندان مختل کند،اما مجموعه مدیریت شهری قزوین تلاش خود را کردند تا با همه این محدودیت ها روند خدمت رسانی به شهروندان با وقفه روبرو نشود.

سخنگوی شهرداری قزوین بیان کرد: سال گذشته در راستای پیشرفت خدمات شهری و خدمت ‌رسانی بهتر به شهروندان، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین 65 پروژه را افتتاح و یا از آن بازدید کرده است.

وی یادآورشد: در سال 99 با برگزاری آیین های مختلفی، تعداد 36 تن از افراد و چهره های برجسته قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس اعلام سخنگوی شهرداری قزوین، در سال 99 شهردار قزوین با 72 نفر از مسئولان کشوری و لشکری دیدار داشته که هدف از تمام این دیدارها بهبود و افزایش خدمات ‌رسانی به شهروندان قزوینی بوده است.

علیجانی افزود: همچنین 51 نفر از این افراد با شهردار قزوین دیدار و گفتگو کردند و در 21 مورد نیز شهردار با مسئولان و شخصیت ها دیدار داشته است.

علیجانی در ادامه به موضوع شفافیت شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: در راستای اطلاع رسانی شفاف به مردم عزیز قزوین بیش از 107 مراسم و جلسه در شهرداری برگزار شده که تمام موارد از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین شهردار قزوین در 29 برنامه تلویزیونی و رادیویی شرکت داشته و بطور منظم، مردم فهیم قزوین را در جریان جزئیات خدمت رسانی و مدیریت شهری قرار داده است. 

علیجانی اظهارداشت: پروژه «شهردار مردم» از دیگر ابزار موفق ارتباطی بود که صدای شهروندان، بی واسطه به شهردار رسید تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

وی همچنین از دیدار شهردار با 49 خانواده معظم شهید که منزلت بالایی در پیشگاه شهر و شهروندان دارند خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز