شکست غیرمنتظره فوتسالیست های کراپ در نقش جهان

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۳۴۳۱
شکست غیرمنتظره فوتسالیست های کراپ در نقش جهان
تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته دوم از مرحله نهایی لیگ برترفوتسال باشگاه های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال کراپ الوند در اصفهان در دیداری غیرمنتظره با نتیجه سنگین هفت – صفر بازی را به تیم گیتی پسند اصفهان واگذار کرد.

نماینده استان دراین دیدار درحالی با نتیجه ای سنگین مغلوب شد که اگرچه گیتی پسند با بهره مندی از بازیکنان و کادرفنی خوب، یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی است ، اما نگاهی به دیدارهای گذشته این دو تیم نشان می دهد اختلاف فوتسالیست های کراپ با گیتی پسند هفت گل نیست.

در این دیدارمهدی جاوید کاپیتان و ستاره ملی پوش تیم کراپ هم از زمین بازی اخراج شد تا روند ناکامی نماینده فوتسال استان تکمیل شود.

سعید احمد عباسی بازیکن تیم گیتی پسند در این دیدار چهار بار دروازه تیم فوتسال کراپ را باز کرد و علی اصغر حسن زاده هم دو بار موفق به انجام این کار شد و گل هفتم گیتی پسند را هم مهران رضا پور به ثمر رساند تا در پایان این بازی نتیجه دور از انتظار هفت به صفر روی تابلو ثبت شود.

شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند که دردیدارقبلی خود در قزوین مقابل سن ایچ ساوه به تساوی رسیدند ، حالا با یک امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فوتسال کراپ الوند در دیدار سوم مرحله نهایی لیگ برتر دوازدهم فروردین ماه سال آینده در الوند به میدان می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز