استاندار قزوین:

فعالیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان در شرایط کنونی یک حرکت جهادی است

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۳۶۴۵
فعالیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان در شرایط کنونی یک حرکت جهادی است
استاندار قزوین گفت: فعالیت تولیدکنندگان و صادرکنندگان در شرایط تحریم و تنگنای اقتصادی یک حرکت جهادی و متعهدانه است که به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین عصر سه شنبه با حضور مظفر علیخانی معاون استانها و تشکل های اتاق ایران، حمید زادبوم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، جمالی پور استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین، مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگاناستان  و جمعی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان در یکی از مجتمع های رفاهی قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: امروز یکی از طرح های مهم ملی در استان اجرایی شد و با آبگیری سد نهب توسط رئیس جمهور گام بلندی برای تامین نیارهای کشاورزی استان برداشته شد.

وی گفت: با آبگیری سد نهب اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی و صنعتی تاکستان و بویین زهرا رخ خواهد داد و امیدواریم چهره این منطقه تغییر کرده و به رونق اقتصادی استان کمک شود.

استاندار

استاندار قزوین تصریح کرد: با افتتاح این سد ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری ایجاد خواهد شد و می توانیم به اشتغال و اقتصاد هم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: بیش از ۱.۵ سال روی سد نهب متمرکز شدیم و با کمک دکتر نوبخت اعتبارات خوبی تزریق شد تا این طرح و آبرسانی به آبیک هم سرعت بگیرد.

تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

جمالی پور افزود: رهبری فرمودند امروز تولیدکنندگان مبارزان خط مقدم مبارزه با تحریم هستند و تولید یک کار جهادی بزرگ است زیرا در حالی که شما می توانستید سرمایه خود را وارد بورس، مسکن و سکه و دلار کنید اما احساس مسئولیت کردید و در سخت ترین سال اقتصادی توانستید افتخار بیافرینید.

وی اظهارداشت: دشمن همه داشته های خود را با تحریم ها وارد صحنه کرد و حلقه تحریم آنقدر بسته شد که با چالش مواجه شدیم اما با ایستادگی تولیدکنندگان و صادرکنندگان بر مشکلات غلبه کردیم و با همه تنگناها شرایط را تغییر دادیم.

استاندار قزوین یادآورشد: نگاه دشمن امروز تغییر کرده و امیدواریم با تدبیر دولت و اتفاقاتی که در عرصه خارجی  رخ می دهد شاهد گشایش باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش شما صادرکنندگان قابل تقدیر است زیرا موانع تولید زیاد است و قوانین دست و پاگیر مشکلات جدی ایجاد کرده اما با همه این چالش ها وضعیت ما نسبتا خوب بود درحالی که دشمن تصمیم گرفته بود هیچ صادراتی نداشته باشیم.

جمالی پور یادآورشد:در سال ۱۴۰۰ با تحولاتی که در پیش است امیدواریم بتوانیم از بحران عبور کنیم و ما با جدیت در کنار همه صادرکنندگان و تولیدکنندگان هستیم.

استاندار قزوین از دستگاه قضایی و دادستان الوند در آزاد سازی کالاهای گمرک تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما