نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تسریع می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۴۰۹۸
ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تسریع می شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار برای تسریع در بیمارستان 700 تختخوابی و خرید تجهیزات بیمارستانی در قزوین مطلوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: واگذاری اجرای بیمارستان 1000 تختخوابی در استان به تیم بانک پاسارگاد به نظرم شبهه دارد و ارزش زمین و نحوه واگذاری باید بررسی شود.

وی بیان کرد: من بعنوان دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اجرای طرح بیمارستان یک هزار تختخوابی توسط بخش خصوصی اطلاعی ندارم و باید در جریان باشم و نظر دهم.

محمدبیگی تصریح کرد: اگر تاکید و اولویتی هست باید برای اجرای بیمارستان 700 تختخوابی که دولتی است بکار گرفته شود و این واگذاری هم نیازمند بررسی بیشتر است.

image_2021_3_17-7_12_39_957_3nX

اجرای طرح های آب منطقه ای موفق بوده است

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: وضعیت درمانی استان نیازمند پیگیری بیشتری است که خوشبختانه با تلاش دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار حدود 17 میلیارد تومان برای تسریع در اجرای بیمارستان 700 تختخوابی اختصاص یافته و قرار شد 15 میلیارد تومان هم وزیر بهداشت کمک کند تا کار تسریع شود.

وی بیان کرد: درصورت دادن تسهیلات 200 میلیارد تومانی و کمک 70 میلیارد تومانی دولت می توان امیدوار بود عملیات اجرایی این بیمارستان شتاب بیشتری گیرد.

محمدبیگی از سرعت عمل مدیران در اجرای طرح آبرسانی به آبیک تشکر کرد و گفت: روشی که شرکت آب منطقه ای در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تامین اعتبار برای انتقال آب از سد طالقان بکار گرفت بدون شائبه و شفاف و موفق بود که جا دارد از مهندس ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و پیگیری استاندار و سایر نمایندگان تشکر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز