معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین:

بیانیه گام دوم در بخش جوانان محور کار سمن های فعال استان خواهد بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۴۱۱۶
بیانیه گام دوم در بخش جوانان محور کار سمن های فعال استان خواهد بود
معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بیاینه گام دوم رهبری در بخش جوانان در 7 محور در سال آینده در اولویت برنامه های مهم سمن های جوانان استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی لطفی در مراسم تجلیل از سمن های نمونه استان قزوین که روز چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه ورزش و جوانان استان امسال علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات ناشی از کرونا از کار و تلاش بازنماندند و توانستند با روش های نوآورانه در فضای مجازی فعالیت خود را ادامه دهند.

وی بیان کرد: در طرح کمک های مومنانه نیز شاهد مشارکت بسیار خوب سمن ها بودیم و بیش از۹۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی توسط سمن ها جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد که جای تقدیر دارد.

لطفی تصریح کرد: سمن های فعال استان در این ایام موجب نشاط و شادابی میان شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان شدند و عملکرد موفق برخی سمن ها موجب تشکر استاندار و معاون ایشان از جوانان ما در سازمان های مردم نهاد شد.

image_2021_3_17-8_11_37_767_cjA

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: برنامه های متنوع و مختلف سمن ها در استان قزوین بویژه در حوزه آموزش مهارت های زندگی، کاهش آسیب های اجتماعی و موضوعات اخلاقی و سبک زندگی توانست به کاهش آسیب ها بسیار کمک کند.

بیانیه گام دوم در اولویت برنامه های سال آینده است

لطفی با اشاره به برنامه های سال آینده هم گفت: خوشبختانه با توانمندی خوبی که در سمن های موفق استان وجود دارد توانستیم میزبان شبکه سلامت کشور باشیم و جوان موفق ما جعفری میزوجی که از سازمانهای برتر کشور محسوب می شوند این شبکه را مدیریت خواهند کرد که امیدواریم در سال آینده موفقیت های خوبی را موجب شوند.

وی اظهارداشت: با راه اندازی شبکه سلامت که دبیری آن در قزوین است امیدواریم موضوعات مربوط به ابعاد مختلف سلامت جسمی، روحی و روانی و اجتماعی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین افزود: به نظر می رسد بیانیه گام دوم رهبری که 7 محور مهم آن در حوزه جوانان تعریف شده مورد غفلت قرار گرفته لذا در سال آینده این بیانیه به عنوان محور کار سمن های استان قرار خواهد گرفت.

 لطفی بیان کرد: آمارها نشان می دهد پدیده اعتیاد در جامعه کارگری تا 30 درصد هم گزارش شده لذا در سال اینده در خصوص کاهش آسیب در جامعه کارگری و دانشجویی برنامه مدونی خواهیم داشت.

سمن 4

وی از نقش سمن ها در تولید محتوا با موضوعات آسیب های اجتماعی هم تقدیر کرد و گفت: توجه به اعتیاد بانوان هم در اولویت دیگر سمن ها در سال 1400 خواهد بود.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: با تعامل بیشتر سمن ها امیدواریم در سال آینده برنامه های بهتری در زمینه فرهنگ سازی و کاهش آسیب های اجتماعی عملیاتی شود.

image_2021_3_17-8_51_58_362_ZGD

.در ادامه از 17 سمن فعال و سه ورزشکار قهرمان تجلیل شد.

در استان قزوین 72 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان فعالیت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز