در ایام نوروز:

تردد ناوگان مسافربری جاده‌ای قزوین با ۵۰درصد ظرفیت امکان‌پذیر است

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۷:۲۴:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰۹
تردد ناوگان مسافربری جاده‌ای قزوین با ۵۰درصد ظرفیت امکان‌پذیر است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در نوروز ۱۴۰۰ جابجایی مسافر با ناوگان مسافربری به شرط رعایت پروتکلهای بهداشتی و با ۵۰درصد ظرفیت اتوبوس امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; جواد حق‌لطفی  در این باره اظهار کرد: البته با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی توصیه می‌شود هموطنان از سفر در این ایام خودداری کنند.

وی اضافه کرد: فروش بلیت به افراد مشکوک به کرونا ممنوع است و شرکت‌های مسافربری بابد قبل از فروش بلیت با استعلام از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سلامت مسافران اطمینان یابند.

حق‌لطفی ادامه داد:پایانه‌های مسافر و کالا هم موظفند در جهت مقابله با کرونا تمام بخش‌های پایانه‌ها را به طور مرتب ضدعفونی کنند.

وی همچنین بر آمادگی ناوگان حمل و نقل بار تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتقال کالاهای اساسی مردم از بنادر، ناوگان بار باید در این ایام آمادگی اعزام کامیون برای جابجایی کالاها را داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بر مشارکت شرکت‌ها و انجمن های حمل و نقل با پلیس راه برای نظارت بر چگونگی حمل کالا و برقراری گشت‌های کنترل بارنامه به منظور جلوگیری از فرار بار تاکید کرد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری انجمن های صنفی حمل و نقل جاده‌ای گفت: در یک سال گذشته به دنبال شیوع کرونا خسارت‌های زیادی به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به ویژه در حوزه مسافر وارد شد اما با وجود این دشواری‌ها تلاش انجمن‌های صنفی این حوزه قابل تقدیر بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز