رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

گازرسانی به طارم در اولویت سال آینده شرکت گاز قرار گیرد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۴۶۰۵
گازرسانی به طارم در اولویت سال آینده شرکت گاز قرار گیرد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: به دلیل حل مشکلات مناطق دورافتاده و کمک به مهاجرت معکوس لازم است گازرسانی به بخش طارم در اولویت برنامه های سال آینده شرکت گاز قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، لطف الله سیاهکلی با حضور در شرکت گاز استان قزوین در نشستی با حضور اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوئین و نیز جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص برسی نحوزه گازسانی به بخش طارم سفلی گفتگو کرد.

لطف الله سیاهکلی در این نشست تخصصی اظهارداشت: رسالت مهم مدیران و نمایندگان در شرایط کنونی که مردم با فشارهای شدید اقتصادی مواجهند فقط گره گشایی و خدمت صادقانه به مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد: ارائه خدمات زیربنایی از جمله آب، برق و گاز و مخابرات در روستاها می تواند ضمن آبادانی روستاها به ماندگاری جمعیت هم کمک کرده و موجب مهاجرت معکوس شود.

گاز

 سیاهکلی اضافه کرد: خوشبختانه در سالهای گذشته با مدیریت جسورانه و دلسوزانه آقای بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان شاهد گازرسانی گسترده به مناطق شهری و روستایی و صعب العبور استان هستیم و بویژه گازرسانی به الموت با همت بلند مجموعه همکاران این شرکت ممکن شد که جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: البته گازرسانی به چند روستای منطقه الموت که شرایط سختی دارد باقیمانده که امیدواریم وضعیت این روستاها نیز مشخص شده و برای گازرسانی اقدام شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: حدود 50 روستای بخش طارم سفلی فاقد گاز طبیعی است که امیدواریم با عزم جدی مسئولان شرکت گاز بتوانیم از سال آینده عملیاتی اجرایی آنها را نیز آغاز کنیم.

سیاهکلی گفت: در شرایط سخت کنونی به مدیرانی جسور و دلسوز نیازمندیم تا به دلیل محدودیت منابع اعتباری و نیز مقررات دست و پاگیر در اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی، دچار توقف یا تاخیر نشوند. 

گازرسانی 33

وی افزود: البته ما هم باید از مدیران جسور و پای کار حمایت کنیم تا مدیران به روزمرگی و تنبلی و بی تفاوتی دچار نشوند.

سیاهکلی از مدیرکل راهداری هم خواست در اجرای طرح گازرسانی به طارم همراهی لازم را با شرکت گاز داشته باشد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک آمادگی خود را برای پیگیری موضوع گازرسانی به طارم و دریافت مجوز لازم از وزیر نفت نیز اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز