رئیس پلیس راه استان قزوین:

ترافیک مسیر قزوین به رشت سنگین است

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۵۴۵۴
ترافیک مسیر قزوین به رشت سنگین است
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با افزایش تردد در محورهای شمالی کشور، ترافیک در محور قزوین به رشت سنگین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی استان اظهارداشت: با شروع تعصیلات نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای شمالی هستیم لذا تاکید جدی داریم رانندگان با احتیاط کامل در جاده ها حرکت کنند.

وی افزود:  از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون حجم تردد خودروها تقریبا به دو برابر رسیده و تداوم این روند کمی نگران کننده است و امیدواریم مردم همچنان ویروس کرونا را جدی بگیرند و عادی انگاری نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: آزادراه قزوین - رشت با ترافیک سنگینی روبرو شده و از رانندگان درخواست داریم تا با صبر و حوصله بیشتری به سفر بروند و عجله نکنند.

سرهنگ ذاکری منش تصریح کرد: در حال حاضر بیشتر ترافیک در جاده‌های استان به سمت استان‌های شمالی کشور است و در سایر راه‌های ارتباطی شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

وی یادآورشد: بیشترین تخلف ثبت شده در آزادراه‌های استان شامل سرعت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی و پارک خودرو در حاشیه آزاد راه بوده که از رانندگان انتظار داریم از پارک کردن خودرو در حاشیه آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی جدا خودداری کنند زیرا این کار حادثه ساز است.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: از رانندگان درخواست می کنیم پس از چند ساعت رانندگی و در صورت خستگی و احساس خواب آلودگی در شانه خاکی جاده و یا پارکینگ‌های تعیین شده توقف کرده و پس از استراحت 15 دقیقه ای به سفر خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: از شهروندان و رانندگان درخواست می کنیم در زمان سفر به توصیه‌های پلیس راه توجه کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کرده و با احتیاط حرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز