جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

۷۳ درصد مردم استان قزوین شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۵۴۷۷
۷۳ درصد مردم استان قزوین شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: 73 درصد مردم استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جایگاه اول کشور قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: بر اساس آمارهای جمع آوری شده در سال گذشته حدود 73 درصد مردم به شیوه نامه های بهداشتی عمل کردند و رعایت توصیه ها را جدی گرفتند و در رتبه اول کشور قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان که در جوار پایتخت کشور و استانهای شمالی کشور، قم و مرکزی قرار گرفته، می توانست بیشترین آمار بیماران کرونا را داشته باشد و روند ابتلا به کرونا به بحران برسد که با همراهی مردم بویژه اصناف و بازاریان در مراعات شیوه نامه های بهداشتی موجب شد از وضعیت با ثباتی برخوردار باشیم.

حبیبی گفت: اگر مردم همکاری کنند و این وضعیت در فروردین ماه نیز تداوم داشته باشد می توانیم در اردیبهشت و خرداد ماه نیز شاهد روزهای بهتری باشیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته بیش از 145 هزار و 282 مورد تست کرونا از هم استانی ها گرفته شد و خوشبختانه تست 11 هزار و 180 نفر منفی اعلام شد که معادل 77 درصد این جمعیت است.

وی بیان کرد: همچنین تست 33 هزار و 481 نفر از مردم استان مثبت اعلام شد که معادل 23 درصد جمعیت را شامل می شود. 

حبیبی از مردم استان خواست همچنان ویروس کرونا را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتلای خود و دیگران به این ویروس پیشگیری کنند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز