جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

ورود خودروها با پلاک غیر بومی به الموت غربی و شرقی ممنوع شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۶۴۶۶
ورود خودروها با پلاک غیر بومی به الموت غربی و شرقی ممنوع شد
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: از امروز همه مسیر های منتهی به الموت غربی و شرقی مسدود و از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این خصوص گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نگران دورهمی ها ئ رفت و آمدهای عیدانه مردم هستیم لذا همچنان خواهشمندیم شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت دهند تا دچار بحران نشویم.

حبیبی بیان کرد: با توجه به ورود بیش از حد مسافرین نوروزی به بخش های الموت غربی و شرقی و لزوم جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا مقرر شد از ساعت هشت صبح روز جمعه ششم فروردین1400 همه مسیر های منتهی به الموت غربی و شرقی مسدود و از ورود پلاک های غیر بومی جلوگیری شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: این محدودیت به منظور کنترل وضعیت بیماری در این مناطق صورت گرفته و هر گونه مسافرت می تواند شرایط بیماری در این مناطق را وارد بحران کند.

حبیبی گفت: سفر به این مناطق تخلف محسوب شده و بر اساس مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر بتوانیم فروردین را با همراهی مردم به سلامت پشت سر بگذاریم می توانیم در خرداد ماه شرایط توام با آرامشی را در استان تضمین کنیم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: در تعطیلات نوروزی نگران دید و بازدیدهای خانوادگی هستیم و انتظار داریم شهروندان تهدید ویروس را جدی بگیرند و از رفتن به میهمانی و دورهمی خودداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز