مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۸ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۷۱۹۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۸ فروردین ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 54بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان قزوین اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با پذیرش  54 بیمار جدید ، تعداد پذیرش در بیمارستان در استان قزوین به 248 نفر رسیده است.

وی  افزود: در این مدت 3 بیمار در اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز به 17 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: با کمک کادر درمانی و پزشکی در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 32 بیمار پس از بهبود از بیمارستانها ترخیص شده اند.

واکسیناسیون پاکبانان علیه کرونا از امروز در قزوین

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در مرحله اول بیش از 600 پاکبان در سطح استان واکسینه می شوند .

ارداقیان با بیان اینکه تا صبح روز شنبه 7 فروردین سال جاری2627واکسن کرونا در استان تزریق شده است؛ افزود: کادر درمان شاغل در بخش های ویژه کرونا ، جانبازان بالای ۵۰ درصد ، سالمندان ساکن در آسایشگاه ها و کارکنان در معرض خطر غسالخانه ها اولویت های فاز اول واکسیناسیون هستند .

وی ادامه داد: واکسیناسیون طبق سند ملی و با ثبت در سامانه های سیب و سامانه سازمان غذا و دارو با توجه به کد ملی افراد مشمول و کد واکسن و با نظارت دقیق انجام می شود .

 

نظر شما