دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۸۷۷۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰
دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 59 بیمار جدید با ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 59 بیمار دیگر به ویروس کرونا، تعداد افراد بستری در بیمارستان ها به 285 نفر رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت متاسفانه یک بیمار کرونایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

سلیمانی تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در مدت یادشده به 323 نفر رسیده و در حال حاضر 19 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با تلاش کادر پزشکی و پرستاری امروز 29 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

فخار سلیمانی گفت: از آغاز زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون 19 هزار و 234 نفر در اثر ابتلا به ویروس در بیمارستانها بستری شده و متاسفانه یک هزار و 368 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون به 36 هزار و 24 نفر و موارد محتمل و مشکوک به 12 هزار و 253 نفر رسیده است.

به گفته دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تاکنون 16 هزار و 86 نفر با کمک کادر درمانی پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

 

نظر شما