معاون عمرانی استانداری قزوین:

اعتمادسازی میان آحاد جامعه موجب تسریع در پیشرفت و آبادانی می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۰۱۶۶
اعتمادسازی میان آحاد جامعه موجب تسریع در پیشرفت و آبادانی می شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با اعتماد سازی و جلب رضایت مردم می توانیم طرح های توسعه ای و عمرانی را با سرعت بیشتری عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از استانداری قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار به همراه مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی با آیت الله تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در دفتر آیت الله تلخابی در شهر قم برگزار شد، در خصوص وضعیت بازآفرینی بافت های تاریخی، ناکارآمدی و فرسودگی بافت های قدیمی و همچنین طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین بحث و تبدال نظر شد.

علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین هم در این دیدار بر رعایت حقوق عمومی مردم در تصمیم گیری‌های مسئولان اجرایی تاکید کرد.

معاون عمرانی استاندار اعتمادسازی در میان آحاد جامعه را موجب کمک به پیشرفت و آبادانی دانست و اظهار داشت: بی اعتمادی خصوصیتی ناپسند در امر مدیریت بشمار می آید و به همین لحاظ داشتن اعتماد لازم به بخش‌های مختلف باعث می‌شود تا ضمن اعتماد مردم به نظام اسلامی و حفظ سرمایه‌های انقلاب، کارها نیز با پیشرفت مناسب صورت گیرد. 

فرخ زاد تصریح کرد: در زمینه توسعه و مرمت صحن امامزاده حسین (ع) باید اقدامات جدی‌تری نسبت به گذشته صورت گیرد تا مشکلات مردم ساکن در منطقه بسرعت حل و فصل شود چرا که می‌توانیم با اقتصادی کردن طرح، منافع زیادی را  برای این شهر و استان ایجاد کنیم.

فرخزاد یادآورشد: شورای عالی شهرسازی نیز برای بازنگری چنین طرح‌هایی باید مصلحت منطقه را مورد بررسی دقیق‌تر قرار دهد تا کارها شتاب گیرد.

در این جلسه در خصوص اعتبارات پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع)، بازآفرینی در رابطه با پروژه دولتخانه صفوی شهر قزوین، تهیه قیر برای استفاده در شهرهای دارای بافت فرسوده در استان همچنین پروژه اراضی سردار بحث و گفتگو و هماهنگی های لازم برای پیگیری و پیشبرد امور انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز