جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

قرارگاه امام علی(ع) در تامین شاخص های امنیت موفق عمل کرده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۰۲۴۹
قرارگاه امام علی(ع) در تامین شاخص های امنیت موفق عمل کرده است
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پلیس استان قزوین با هدایت قرارگاه امام علی(ع) در ارائه خدمات بی منت به مردم به لحاظ انسجام ، همدلی و همسویی و تلاش مضاعف در تامین و ارتقاء شاخص های امنیت موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار محمد شرفی با حضور در استان قزوین و بازدید از یگان های انتظامی در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز 1400 ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وسال جدید از تلاش ها و مجاهدت های پلیس قزوین تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته از عملکرد پلیس قزوین، خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی ، پیش بینی ها ، پیشگیری و کشف به وقوع جرایم و انجام کلیه اقدامات آفندی و پدافندی در ماموریت های محوری و با هدایت قرارگاه امام علی(ع) در ارتقاء شاخص های امنیتی استان در ایام تعطیلات دارای کارنامه قابل قبولی است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به کاهش 6 درصدی سرقت های مهم و خشن و افزایش کشفیات نسبت به وقوعات و همچنین کاهش 33 درصدی تصادفات فوتی و یک درصدی تصادفات جرحی افزود: این توفیقات در سایه انسجام ، همدلی ،همسویی ، تلاش مضاعف و هم افزایی مجموعه فرماندهی انتظامی استان بوده که رضایت مندی مردم را از پلیس در بر داشته است.

سردار شرفی آموزش،آگاه سازی و فرهنگ سازی در پیشگیری از جرایم را مهم دانست و اظهار داشت: ناجا در فرهنگ سازی در زمینه ارتقاء فرهنگ خود کنترلی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش  و سهم خود را به بهترین شکل  ایفا کرده و فعالتر از دیگر سازمان ها بوده و می بایست با مسئول سازی دیگر سازمان های دولتی و خصوصی نسبت به مشارکت آنان در تولید امنیت اقدام کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ناجا به برکت احساس مسئولیت کارکنان هم در بین مردم و هم مسئولان از جایگاه خوبی برخوردار است، تصریح کرد: توجه به معیشت و مسکن کارکنان از اولویت های فرماندهان و مسئولان است و تلاش ها بر این است که این مشکلات مرتفع شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان خاطر نشان کرد: پلیس تابع دستورات ستاد کرونا است وبه شهروندان توصیه می کنیم در شرایط حاضر از رفتن به مسافرت خودداری کنند و هموطنانی هم که به مسافرت رفته اند به شهرهای خود برگشته و با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی در قطع زنجیره بیماری کرونا  به کادر درمان کمک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز