عباس غفوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی گلبال در مسابقات پارآسیایی صاحب مدال خواهد شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۰۶۱۴
تیم ملی گلبال در مسابقات پارآسیایی صاحب مدال خواهد شد
مربی تیم ملی گلبال جوانان کشور گفت: با آمادگی ورزشکاران و اتکا به افتخارات گذشته بسیار امیدواریم در رقابت های پارآسیایی بحرین صاحب مقام شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس غفوری در خصوص اعزام تیم گلبال جوانان به مسابقات پارآسیایی بحرین گفت: این مسابقات از اهمیت ویژه ای برای ورزشکاران برخوردار است و باید با آمادگی کامل در آن شرکت کنیم تا مقام شایسته ای کسب کنیم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن ورزشکاران به شرایط ایده آل اولین اردوی تیم ملی گلبال در استان یزد تدارک دیده شده که 10 بازیکن را برای شرکت در اردو دعوت کرده ایم.

گلبال 3

غفوری تصریح کرد: اردوی تیم ملی از 14 فروردین تا 21 فروردین در شهر یزد برگزار شده و تلاش می کنیم با تمرینات مستمر ورزشکاران را از نظر فنی و روحی در شرایط مطلوبی برای حضور در این بازی های مهم قرار دهیم.

مربی تیم ملی گلبال افزود: خوشبختانه شرایط اردو برای ورزشکاران مناسب است هرچند شرایط کرونا موجب شده محدودیت ها زیاد باشد و ما مجبوریم فقط ورزشکاران را از هتل به اردو برده و اجازه خروج و رفت و آمدهای دیگر ندهیم که برای اردونشینان سخت شده ولی تلاش می کنیم روحیه آنها حفظ شود.

تیم گلبال آماده ای داریم

غفوری در خصوص رقیبان جدی تیم ملی در رقابت های پارآسیایی بحرین یادآورشد:رقیبان جدی ما تیم های چین،  ژاپن، کره جنوبی، عراق و تایلند هستند و بسیار امیدواریم با شکست حریفان خود در رده های اول تا سوم قرار گیریم و مدال آور باشیم.

گلبال 67

مربی تیم ملی گلبال اظهار داشت: تیم جوانان گلبال کشورمان توانسته دو دوره مقام قهرمانی را کسب کند و در یک دوره در جایگاه سوم قرار بگیرد و امسال هم بسیار امیدواریم بتوانیم جایگاه مناسبی را در مسابقات پارآسیایی که آبان ماه در بحرین برگزار خواهد شد بدست آوریم. 

وی در خصوص وضعیت بازیکنان هم گفت: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و ما در پایان اردو مجبور هستیم چهار بازیکن را خط بزنیم و تیم شش نفره را راهی مسابقات پارآسیایی کنیم که این کار برایمان سخت است اما چاره نداریم و هر بازیکنی که بیشترین آمادگی را داشته باشد انتخاب خواهد شد.

غفوری بیان کرد: کادر فنی خوب و با دانشی داریم و امیدوارم با تمرینات تخصصی طراحی شده و فشرده ای که توسط ورزشکاران انجام می شود بتوانیم تیم را برای مسابقات مهم پارآسیایی به اوج آمادگی برسانیم.

وی ضمن تشکر از کادر فنی و مربیاتن تیم تصریح کرد: بهمن دوستی به عنوان سر مربی و محمدکرم کولیوند هم به عنوان مربی تلاش زیادی برای تیم انجام می دهند تا تیم ملی بتواند در مسابقات پیش رو سربلندانه موجب افتخار کشور شود.

رشته گلبال

مربی تیم ملی گلبال در ادامه در خصوص سوابق مربی گری خود هم گفت: کارمند بهزیستی قزوین هستم و بیش از 15 سال سابقه مربی گری در رشته های شنا،آمادگی جسمانی و رزمی را دارم و در حال حاضر مسئول تربیت بدنی بهزیستی استان قزوین هستم و امیدوارم این رقابت ها نیز برای ما برگ افتخار دیگری ثبت کند. 

غفوری همچنین از همکاری و حمایتهای موثر دکتر وارثی مدیرکل بهزیستی استان و نیز حمید جهانبخش رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان قزوین تشکر و  قدردانی کرد.   

نظر شما