رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمارکرونایی استان قزوین تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۰۷۲۶
آخرین و جدیدترین آمارکرونایی استان قزوین تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 101 بیمار جدید به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 101 بیمار جدید به ویروس کرونا، تعداد افراد بستری در استان به 406 بیمار رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این مدت چهار  بیمار جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان به 488 نفر رسید و بیماران بد حال هم 24 نفر است که در زیر دستگاههای تنفسی تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در بیست و چهار ساعت گذشته 51 بیمار پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی گفت: از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون 19 هزار و 569 نفر در اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان های استان بستری شده و متاسفانه یک هزار و 381 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تاکنون 16 هزار و 274 نفر با کمک کادر درمانی پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

نامدار بیان کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون به 37 هزار و 687 نفر وموارد محتمل و مشکوک به 12 هزار و 407 نفر رسیده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز