رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین:

مراجعه شهروندان برای تست کرونا و تشکیل صف در مراکز درمانی نگران کننده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷۸
مراجعه شهروندان برای تست کرونا و تشکیل صف در مراکز درمانی نگران کننده است
رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: تشکیل صف برای تست کرونا در مراکز بهداشتی پس از صف های خرید ارزاق عمومی نگران کننده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا مهرعلیان در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: وضعیت تشکل صف در مرکز شهید بلندیان برای تست کرونا که بیشتر به صورت خانوادگی است ما را نگران کرده وبدون تردید این صفها در نتیجه حضور مردم در صف های کالایی چون مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام است.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین بیان کرد: جمعیت شهروندان مشکوک به ویروس کرونا چند روزی است به مراکز بهداشتی سرریز شده و ما هر چند خدمات پزشکی را دو برابر کرده ایم اما مراجعان ما چند بربر شده و قادر به پاسخگویی به نیازها نیستیم.

وی اظهارداشت: متاسفانه افزایش تست های مثبت کرونا وضعیت را نگران کرده و امروز شاهد زیان های ناشی از سفرهای نوروزی و دورهمی و دیدو بازدیدهای تعطیلات هستیم که باید این وضعیت کنترل شود.

مهرعلیان افزود: سرعت بالای انتشار و همه گیری ویروس جهش یافته بالاست و نمی توانیم خدمت رسانی را هماهنگ کنیم وتنها راه کنترل اوضاع همکاری مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد کروناست.

تست کرونا

مهرعلیان گفت: رهگیری عمومی و اختصاصی از کارهایی است که در اولویت قرار گرفته تا کنترل و رصد اوضاع تسریع شود.

وی اظهارداشت: با توجه به درگیر شدن همه امکانات دولتی برای مهار کرونا در این شرایط از بخش خصوصی نیز انتظار داریم در این کار مهم مشارکت جدی تری داشته باشند.

نظر شما