معاون عملیات فرماندهی انتظامی قزوین:

تردد شبانه در قزوین تا ۱۷۰ درصد افزایش یافته است/ ۵ هزار فقره اعمال جریمه تردد شبانه

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷۹
تردد شبانه در قزوین تا ۱۷۰ درصد افزایش یافته است/ ۵ هزار فقره اعمال جریمه تردد شبانه
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: علیرغم کنترل هوشمند و ممنوعیت تردد شبانه متاسفانه شاهد افزایش 170 درصدی تردد خودروها در ساعات انتهایی شب هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل قلی پور در خصوص نقش ترددهای شبانه در کنترل بیماری کرونا گفت: اعمال محدودیت ها نقش مهمی در کنترل بیماری و پیشگیری از اشاعه آن شده است و تاثیر آن کاملا محسوس است.

وی افزود: این محدودیت و ممنوعیت ها موجب شده دورهمی و نشست های خانوادگی به حداقل برسد و از افزایش بی رویه بیماری جلوگیری کند.

سرهنگ قلی پور اظهارداشت: از اول فروردین ماه تاکنون شاهد افزایش 170 درصدی ترددهای درون شهری در ساعات 22 تا 3 بامداد هستیم که این وضعیت باید متوقف شود تا دورهمی ها شکل نگیرد.

وی بیان کرد: افزایش تردد درون شهری به بالا رفتن سوانح هم منجر شده و اگر فرهنگ سازی نشود بخشی از خدمات هدر می رود.

منع ترددشبانه

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآورشد: در فروردین 52 فقره جریمه 500 هزار تومانی در ورودی شهر قزوین اعمال شده و تعداد 1021 فقره جریمه دستی و 4 هزار و 30 مورد به صورت هوشمند جریمه 200 هزار تومان صادر شده است.

بستن مسیرهای ورودی شهری نباید خدمت رسانی را متوقف کند

سرهنگ قلی پور اضافه کرد: بستن ورودی شهری می تواند در موقع امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای مشکل ساز باشد و بحران دیگری ایجاد کند لذا در اجرای این طرح باید تصمیم کارشناسی گرفته شود و به جای استفاده از بتن های سیمانی که حمل و جابجایی آن سخت است از روشهای دیگری بهره بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز