شهردار قزوین خبر داد:

ایجاد تحولات جدی در بودجه‌ ۱۴۰۰ شهرداری قزوین

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰۳
ایجاد تحولات جدی در بودجه‌ ۱۴۰۰ شهرداری قزوین
شهردار قزوین گفت: با ایجاد تحولات اساسی در بودجه 1400 خدمت رسانی به مردم را تسریع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی در جلسه شورای شهر اظهارداشت: سال ۹۹ از سخت ترین سال های مدیریت شهری بود و کرونا در روزهای ابتدایی سال گذشته اوج گرفت و یکی از پیامدهای آن فشار اقتصادی فراگیر در همه سطوح جامعه از جمله مدیریت شهری بود.

وی افزود: یکی از مشکلات سال قبل، تورم شدیدی بود که تأثیر خود را بر افزایش بهای خدمات در شهر گذاشته بود و کاهش درآمدها از سوی دیگر و شرایط کرونایی هم که  مزید بر علت شد ولی با این وجود تمام تلاش خود را کردیم تا از انضباط مالی در شهرداری برخوردار باشیم.

شهردارقزوین گفت: تاثیر این مسائل در برنامه های امسال شهرداری به ویژه در ایام سال نو به وضوح مشهود بود. 

وی با اشاره به ویژگی های بودجه اظهارداشت: تحولات زیادی در این حوزه ایجاد شده و شیوه بودجه ریزی سال ۱۴۰۰ بسیار متفاوت بود و ارزیابی عملکرد سازمان ها در دستور کار بود که با تصویب شورا تغییراتی در این بودجه در سال ۱۴۰۰ ایجاد شد.

طاهرخانی یادآورشد: سال ۹۹ در شرایط سختی گذشت ولی به هر روی سالی بود که موفقیت های بسیاری در خدمت رسانی به شهروندان در سایه حمایت های شورای شهر میسر  شد و تلاش کردیم که در شهرداری برنامه هایمان را بر اساس گام دوم انقلاب پیش ببریم.

وی بیان کرد: در سالی که انتخابات را پیش رو داریم تلاش کنیم تا بر خدمات رسانی به مردم خللی وارد نشود و بتوانیم تا پایان این دوره شورا، بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تاسی از  نامگذاری سال، گام های بلندی برداریم و  در مسیر اهداف پیش برویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز