مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

سرانه ورزشی استان قزوین افزایش می یابد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۱۳۴۹
سرانه ورزشی استان قزوین افزایش می یابد
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین روند پیشرفت پروژه های ورزشی استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرانه ورزشی استان قزوین بزودی افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در راس هیئتی از برخی پروژه های ورزشی شهرستان بوئین زهرا شامل:خانه کشتی شال؛سالن ورزشی روستای خیارج؛سالن باستانی شهر دانسفهان؛سالن ورزشی سگز آباد،سالن ورزشی روستای سعید آباد و سالن ورزشی روستای امیر آباد کهنه بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

عباس علایی مقدم در جریان این بازدید روند پیشرفت پروژه های ورزشی استان قزوین را مطلوب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: اکثر پروژه ها بزودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید تا سرانه ورزشی استان قزوین افزایش قابل توجهی یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدیدها؛توازن و تقسیم عادلانه امکانات و فضاهای ورزشی را یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه ورزش نام برد.

photo_2021-04-07_12-08-34

وی افزود: با برنامه ریزی مدون و دقیقی که صورت پذیرفته است توسعه بیش از پیش ورزش در مناطق مختلف کشور به سرعت در حال انجام است و امروزه توزیع عادلانه امکانات و فضاهای ورزشی در شهرها و روستاهای استان قابل مشاهده است و بنا داریم با تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرها و روستاهای استان؛سرانه ورزشی استان را افزایش چشمگیری دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز