محمد نصیری در گفتگو با خبرگزاری برنا خبر داد:

تشکیل کارگروه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در شهرستان البرز

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۱۸۱۳
تشکیل کارگروه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در شهرستان البرز
فرماندار شهرستان البرز گفت: در راستای تحقق نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها کارگروهی در مجموعه فرمانداری شهرستان تشکیل شده است تا به طور ویژه و مستمر اهداف نامگذاری سالجاری را پیگیری و رصد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نصیری با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید،  پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به موضوع تولید توجه ویژه ای داشتند بر همین اساس امسال نیز محور نامگذاری را تولید قراردادند. 

وی با یادآوری اینکه شهرستان البرز یکی از قطب های صنعتی استان قزوین است، افزود: در سال گذشته استاندار محترم نسبت به رفع موانع و رونق تولید حساسیت و توجه بالای داشت و در همین راستا به صورت هفتگی از واحد های تولیدی و صنعتی بازدید داشتند در این راستا بیش از 30 سفر به شهرستان البرز برای بازدید از واحد های تولیدی شهرستان انجام دادند.

نصیری گفت: علاوه بر بازدید های استاندار بنده به همراه سایر مدیران نیز در طول هفته دو مرحله از واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان که دچار مشکل بودند و یا  طرح های توسعه داشتند  بازدید داشتیم و تلاش کردیم که موانع و مشکلات تولید کنندگان و صنعت گران که  در صف مقدم جنگ اقتصادی قراردارند را مرتفع کنیم. 

فرماندار شهرستان البرز خاطرنشان کرد : در راستای تحقق  نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری کارگروهی در مجموعه فرمانداری شهرستان تشکیل شده است تا  به طور ویژه و مستمر اهداف نامگذاری سالجاری را پیگیری و رصد کند. 

این مقام با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال نیازمند هم افزایی، تعامل و همکاری تمام ارکان نظام است، اظهار کرد: بدون تردید ما به عنوان نماینده دولت در شهرستان  تمام توان و ظرفیت خود را در راستای وظایف و ماموریت های محوله بکار خواهیم بست و انشاالله مدیران سایر قوا نیز همانند ادوار گذشته که نهایت همراهی و همدلی و هم افزایی را در تحقق شعار سال داشتند در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری همراهی و هم افزایی مضاعفی را خواهند داشت چرا که هدف و دغد دغه همه ما رفع موانع و جهش تولید و بهبود شرایط اقتصادی جامعه است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان البرز تاکید کرد : یکی از پایه های اصلی در جهت رفع موانع تشکیل میز صنعت و ستاد رفع موانع  و ستاد تسهیل بوده است که در سال گذشته با تلاش های انجام شده اقدامات بسیار خوبی در جهت جهش تولید در شهرستان البرز برداشته شد.

7

وی یادآور شد:  در سال جاری نیز رفع مشکلات واحد های تولیدی در اولویت کار قرار خواهد گرفت و در همین راستا مدیران واحد هایی که مشکلات خود را گزارش می کنند مشکلات آنها با  فوریت بررسی می شود.

فرماندار شهرستان البرز خاطرنشان کرد: از 2500واحد تولیدی و صنعتی شهرستان البرز  4واحد تولیدی دارای مشکل اساسی هستند  که رفع آنها با توجه به مشکلات و اختلافات مدیران و سهامداران دارای پیچیدگی  است و 30 شرکت هم در شهرستان البرز به دلیل مشکلات ارزی یا تامین مواد اولیه و تامین نقدینگی با حداقل ظرفیت فعالیت دارند که تلاش داریم در سالجاری ظرفیت این واحدها را افزایش دهیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه