اخبار کوتاه نیروی انتظامی قزوین:

کشف محموله قاچاق/دستگیری سوداگر مرگ

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۲۶۴۶
کشف محموله قاچاق/دستگیری سوداگر مرگ
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ مهدی حاجیان راد  در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور «قزوین - زنجان» به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، هزار و ۱۲۸ ثوب لباس خارجی، ۳۰ جفت کفش چرمی زنانه و هزار و ۱۰ عدد شارژر گوشی خارجی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محوله قاچاق کشف شده را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده اند، گفت: خودرو به همراه متهم ومحموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف محموله قاچاق در شهرستان آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ۲ دستگاه وانت نیسان حاوی هزار و ۲۰۰ کیلوگرم چوب گردو و ۵۰ کیسه سیمان سیاه قاچاق در محوررزن –آوج توقیف شد.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: خودرو‌ها به همراه متهمان و محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری سوداگر مرگ با بیش از ۲ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از فروشندگان مواد مخدر در قزوین شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی از محل سکونت این شخص ۲ کیلو و ۲۹۵ گرم تریاک کشف کردند.

 

نظر شما