استاندار قزوین:

حمایت از تولیدکنندگان مهمترین وظیفه مدیران استان قزوین در سال جاری است

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۳۱۸۳
حمایت از تولیدکنندگان مهمترین وظیفه مدیران استان قزوین در سال جاری است
استاندار قزوین گفت:حمایت از تولیدکنندگان از مهمترین وظایف مدیران استان قزوین برای تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین، اظهار داشت: همدلی و اتحاد بین مسئولان و مردم می تواند به اثرگذاری بیشتر اقدامات و خدمات دولتمردان و اعضای ستاد تنظیم بازار منجر شود که امیدواریم این مهم به درستی در استان قزوین اجرا شود.

وی حمایت از تولیدکنندگان را یکی از مهمترین وظایف مدیران دستگاه هایی اجرایی در سال جاری دانست و گفت: در این زمینه هیچ گونه کوتاهی تا به امروز صورت نگرفته هرچند از تولیدکنندگان توقع داریم همانگونه که دستگاه های دولتی از آنها حمایت می کنند آنها هم با تولید بیشتر نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

جمالی پور یادآورشد: قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار باید با جدیت اجرا شود و هرگونه تخلف در این زمینه و افزایش قیمت قابل پذیرش نیست.

استاندار قزوین با اشاره به وضعیت کشتار و توزیع مرغ در استان قزوین ترصح کرد: در کشتارگاه ها و مرغداری ها باید نظارت و دقت ویژه ای صورت گیرد زیرا گاهی اوقات با سیستم دلالی و مشکلاتی در توزیع مرغ روبرو می شویم که قابل قبول نیست لذا باید مراقب باشیم تا در روند توزیع مرغ هیچ گونه سوء استفاده ای صورت گیرد.

وی یادآورشد: دستگاه های نظارتی تاکنون به خوبی با ستاد تنظیم بازار همکاری کرده اند و ما هم تمایل نداریم دستگاههای دیگر از جمله دادستانی و تعزیرات در این موضوع ورود کنند و رویکرد ما برطرف کردن مشکلات به صورت تعاملی است.

استاندار قزوین بیان کرد: در صورت کوتاهی و سوء استفاده نمی توانیم سکوت کنیم و با متخلفان برخورد می کنیم.

وی اظهارداشت: در زمینه تنظیم بازار اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و از آنها هم درخواست می کنیم در زمینه های معیشتی و اقتصادی طرف مردم باشند و با کمک دولت، مشکلات آنها را برطرف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز