مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

هدف گذاری امسال اجرای سند تحول و ارتقا جایگاه قبولی در کنکور است

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۳۴۷۲
هدف گذاری امسال اجرای سند تحول و ارتقا جایگاه قبولی در کنکور است
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هدف گذاری امسال حرکت در مسیر اجرای سند تحول و ارتقای جایگاه استان در کنکور سراسری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جدید عصر یکشنبه در استانداری قزوین تشکیل جلسه داد.

حسنعلی اصغری در این جلسه با گرامیداشت یاد مرحوم نکویی زهرایی اولین استاندار قزوین گفت: همه مصوبات یک سال گذشته شورای آموزش و پرورش را مرور کردیم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت برای امسال برنامه مدونی خواهیم داشت.

وی افزود: سال جدید به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده و ما هم باید در این مسیر گام برداریم و  بر اساس سند تحول توانمندی های خود را شکوفا کنیم.

اصغری تصریح کرد: در آستانه هفته معلم رویکرد ما بهره گیری از همه ایده ها برای برگزاری برنامه هایی در شان معلمان است و تلاش می کنیم تا جایگاه معلم حفظ شود و همه کسانی که از بیرون به ما نگاه می کنند تغییر را ببینند.

image_2021_4_11-16_2_44_541_3AP

وی افزود: در سرمایه اجتماعی وضعیت خوبی نداریم در حالی که اگر به این سرمایه ها توجه شود زمینه ایجاد ارزش افزوده مهیا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: در ایام کرونا معلمان نشان دادند که در انجام وظبفه کوتاهی نکردندو با اقدامات خوب خود تحصیل در فضای مجازی را عملیاتی کردند.

اصغری در خصوص پذیرش دانش آموزان در کنکور گفت: ارتقای جایگاه خود در کنکور سراسری ۱۴۰۰ راهدف گذاری کرده ایم و در حال حاضر در نمره خام رتبه ششم و در پذیرش دانشگاهی رتبه ۱۳ هستیم که این وضعیت باید تغییر کند.

وی بیان کرد:  سال قبل با اعزام مدرسین برتر به مناطق کم برخوردار برای ارتقای کیفی دانش آم.وزان همت شد و  برای هر منطقه و مدرسه کارنامه عملکردی تعیین کردیم تا ببینیم شاخصها به کدام سمت می رود.

اصغری گفت: قصد داریم از فضاهای مناسب برای قرائت خانه استفاده کنیم و  کیفیت بخشی آموزشی را جدی گرفته ایم تا امسال وضعیت بهتری در پذیرش کنکور داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز