محمد نصیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در اولویت قرار دارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۸:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۳۶۵۸
تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در اولویت قرار دارد
فرماندار شهرستان البرز گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام که از پیشرفت بالای برخوردار است در اولویت مدیریت شهرستان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نصیری با بیان اینکه در سال گذشته با وجود تمام مشکلات و محدودیت منابع و اعتبارات روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان البرز مورد قبول بوده است، اظهار کرد: با برنامه ریز های انجام شده و استفاده بهینه از اعتبارات پروژه های خوبی در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی ، رفاهی و ... در شهرستان البرز به ثمر نشست. 

وی ادامه داد:  اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر ها و روستاهای شهرستان البرز براساس زمان بندی تعیین شده اجرا و در مناسبت های مختلف با حضور استاندار و دیگر مدیران مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان البرزگفت: میزان اعتبار هزینه شده در اجرای پروژه ها در شهرستان البرز در سال گذشته قابل توجه بوده که بخشی از اعتبارات دولتی تامین و بخش زیادی نیز از درآمد های محلی شهرداری ها تامین و پرداخت شده است. 

وی یادآور شد: شروع عملیات بوستان بانوان در شریفیه، احداث کتابخانه در شریفیه با 3 میلیارد تومان اعتبار ، احداث کتابخانه شهر بیدستان، اغاز عملیات اجرایی پارک بزرگ بانوان در شهر محمدیه ، اجرای چند پروژه بزرگ و شاخص در شهر محمدیه ، اجرای دهها پروژه آسفالت و جدول گذاری در روستا های شهرستان و ... از جمله پروژه های شاخص این شهرستان بوده است.

نصیری خاطرنشان کرد : در سال گذشته بیش از 35میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع شده که میزان تخصیص اعتبارات پیش بینی شده قابل توجه بوده است. 

فرماندار شهرستان البرز با تاکید بر اینکه در سال 1400 روند اجرای پروژه ها در مجموعه شهرها و روستا های شهرستان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام که از پیشرفت بالای برخودار است در اولویت مدیریت شهرستان قرار دارد.   

وی تاکید کرد : در سالجاری در شهر محمدیه و شهرک مهرگان پروژه های بسیار مهم و تحول آفرینی در دست برنامه ریزی و اجرا قرار دارد که با تکمیل این پروژه ها  شرایط زندگی مردم در این مناطق ارتقا خواهد یافت.

 

نظر شما
پرونده ویژه