معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین:

معابر و جاده های ۵۰ روستای استان قزوین روکش آسفالت می شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۳۹۵۱
معابر و جاده های ۵۰ روستای استان قزوین روکش آسفالت می شود
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین گفت: با اختصاص سهمیه قیر رایگان به استان امسال طرح های هادی و معابر 50 روستای استان قزوین روکش آسفالت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی خانجانیان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام در نشست خبری که روز دوشنبه در محل بنیاد مسکن استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: با تخصیص قیر رایگان از سال 94 تاکنون ضمن اجرای طرح های هادی برای روکش آسفالت معابر روستایی هم اقدام شده است.

وی بیان کرد: در 5 سال گذشته بیش از 62 میلیارد تومان از محل سهمیه قیر برای آبادانی روستاها اقدام شده و یک میلیون و 517 هزار مترمربع طرح هادی و آسفالت معابر روستایی انجام شده است.

روکش معابر 1

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: در 5 سال گذشته طرح های عمرانی با سهمیه قیر رایگان در بیش از 235 روستای استان قزوین اجرایی شده است.

خانجانیان بیان کرد: امسال 12 میلیارد و 600 میلیون تومان از سهمیه قیر رایگان پروژه عمرانی اجرایی خواهد شد. 

وی گفت: با دو برابر شدن سهیمه قیر استان و با برنامه ریزی انجام شده امسال روکش آسفالت معابر، جاده ها و طرح های هادی در 50 روستا انجام خواهد شد.

image_2021_4_12-13_25_1_576_llW

خانجانیان اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی 14 میلیارد تومان است که تاکنون 6 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و 16 میلیارد تومان از اعتبارات ملی پیش بینی شده که 12 میلیارد و 600 میلیون تومان برای اجرای طرح های روکش آسفالت معابر و طرح های هادی هزینه خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین یادآورشد: امسال با اعتبارات قیر رایگان 109 پروژه در 50 روستای استان اجرا خواهد شد.

 

نظر شما