فرمانده انتظامی استان قزوین:

کاهش ۳۲ درصدی سرقت منزل حاصل تلاش پلیس قزوین در ایام نوروز/ کشف بیش از ۱۸۱ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۳۳۱ نفر معتاد و سوداگر مرگ

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۴۲۷۹
کاهش ۳۲ درصدی سرقت منزل حاصل تلاش پلیس قزوین در ایام نوروز/ کشف بیش از ۱۸۱ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۳۳۱ نفر معتاد و سوداگر مرگ
فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح موفق پلیس استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: کاهش 32 درصدی سرقت منزل در نوروز 1400 حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف های خود را دنبال کرده و چرخه های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی و ... خود را به سمت جلو هدایت کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده طرحهای مختلف انتظامی نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس در ایام نوروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه روزانه بیش از سه هزار و 131 مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی برقرار شده است تصریح کرد: در این مدت بیش از 50 هزار  و 110 نفر از شهروندان با پلیس مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفته  و بیش از 10 هزار و 293 عملیات پلیسی در این زمینه اجرا شده است. 

وی یادآور شد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان در ایام نوروز بود که در اجرای این ماموریت ها ، بیش از 181 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و 331 نفر از سوداگران مرگ، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش 32 درصدی سرقت منزل در  ایام نوروز بیان کرد: امسال با تدابیر انجام گرفته ازجمله بلوک بندی نقاط جرم خیز، افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوسی که صورت گرفت شاهد توفیقاتی در زمینه کشف سرقت و دستگیری سارقان بودیم که در این مدت 788 فقره سرقت کشف و 507 نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده در خصوص ضرورت فعالیت مراکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری ها در نوروز 1400، برابر برنامه ریزی انجام شده، مرکز مشاوره این فرماندهی و دوایر مشاوره  کلانتری ها در ایام نوروز خدمات مرتبط را به متقاضیان ارائه و دوایر اجتماعی کلانتری های سراسر استان نیز به تناسب شرایط، خدمات مربوطه را به شهروندان ارائه کرده اند که در این ایام نیز 378 مورد مشاوره به شهروندان به صورت تلفنی و حضوری ارائه شده است.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، با بسیج تمام امکانات و همچنین بهره گیری از سیستم های هوشمند و الکترونیکی در حوزه محورهای مواصلاتی و درون شهری سعی کردیم امنیت و انتظام ترافیکی را در کل جاده های درون و برون شهری استان برقرار کنیم  خاطرنشان کرد:خوشبختانه در مجموع شاهد کاهش 10 درصدی تصادفات منجر به فوت  در  حوزه پلیس راه و راهور  بودیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین،درخاتمه با اشاره به اینکه اقتدار، رعایت حقوق شهروندی، اخلاق‌مداری از خصوصیات بارز پلیس است، گفت: نیروی انتظامی با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و در این راه نیازمند همکاری و همراهی مردم در اجرای مختلف طرحهای انتظامی ترافیکی هستیم. 

 

نظر شما