رئیس هیئت اسکواش استان قزوین:

رشته ورزشی اسکواش را در مدارس گسترش می دهیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۷:۳۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۴۷۹۳
رشته ورزشی اسکواش را در مدارس گسترش می دهیم
رئیس هیئت اسکواش استان قزوین گفت: با امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش زمینه استعداد یابی و توسعه رشته ورزشی اسکواش در مدارس استان قزوین مهیا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صدیقه ربیعی در خصوص این تفاهم نامه اظهار کرد: به منظور توسعه فعالیت های ورزشی اسکواش، راکتبال، پدل و ارتقای سلامت ، توان جسمانی و افزایش سرزندگی و شادابی دانش آموزان استان قزوین تفاهم نامه ای میان هیئت اسکواش و آموزش و پرورش استان امضا شده است که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

 

وی افزود: معرفی و شناساندن ورزش اسکواش، راکتبال و پدل میان دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی و آشنا شدن با قابلیت های این رشته، تدوین شاخص ها و مختصات استعدادهای ورزشی در این رشته ها و اجرای فرآیند استعداد یابی در میان دانش آموزان، تدوین تقویم اجرایی مشترک به منظور هم افزایی در برنامه ها و جلوگیری از فعالیت های موازی بر اساس تقویم فدراسیون  از مفاد این تفاهم نامه است.

156845522

رئیس هیئت اسکواش استان قزوین یادآورشد: استمرار برگزاری مسابقات اسک.اش سالانه دانش آموزان استان در رده های سنی مختلف و مقطع دختران و پسران، معرفی نماینده برای پیگیری توافق انجام شده، تهیه تقویم مشترک و دوره های آموزشی و جلب همکاری معاونان تربیت بدنی مناطق 14 گانه و اطلاع رسانی در مدارس و برگزاری گکارگاههای آموزشی از سوی آموزش و پرورش تعهد شده است.

 ربیعی تصریح کرد: از سوی هیئت با اعزام مربی به کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای برای آموزش اقدام خواهیم کرد و با عضو گیری از میان دانش آموزان و معلمان و برگزاری همایش های علمی و کارگاههای تخصصی و حمایت های فنی و مشارکت در برگزاری مسابقات تلاش خواهیم کرد با اختصاص سهمیه به معلمان تربیت بدنی در استعداد یابی هم همکاری لازم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز