سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۴۹۹۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 10 نفر از هم استانی های عزیزمان با تست مثبت قطعی کرونا جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدحسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان قزوین اظهار کرد: با ورود به پیک چهارم آمار روزانه بستری ها بیش از 100 نفر است و در حال حاضر 642 نفر  در مراکز درمانی بستری هستند.

وی افزود: در بیست و چهار ساعت گذشته با پذیرش 126 بیمار جدید ، تعداد پذیرش در بیمارستان در استان قزوین به 642 نفر رسیده است.

ارداقیان با بیان اینکه آمار روزانه  فوتی های کرونا در قزوین دو رقمی شده است، تصریح کرد: در این مدت 10 بیمار در اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند،

وی با بیان اینکه  موارد تایید شده ویروس کرونا در استان قزوین به 777 نفر رسیده است، یادآور شد: بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه نیز به 38 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: با کمک کادر درمانی و پزشکی در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 89 بیمار پس از بهبود از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 30 هزار و 513 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته اند و تعداد فوتی ها نیز به یک هزار و 413 نفر رسیده است.

 

نظر شما