فرماندار شهرستان آوج:

زیرساخت های گردشگری در شهرستان آوج را مهیا کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۵۲۷۷
زیرساخت های گردشگری در شهرستان آوج را مهیا کنیم
فرماندار شهرستان آوج گفت: در صورت ایجاد زیرساخت های گردشگری و جذب سرمایه گذار با اجرای 4 طرح متوقف شده می توانیم چهره منطقه را متحول کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی روز چهارشنبه در نشست استاندار با شهرداران استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: شهرستان آوج دروازه غربی استان قزوین محسوب می شود که در ردیف مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی اضافه کرد: این شهرستان ظرفیت های گردشگری متعددی دارد و با داشتن قابلیت های کشاورزی و معدنی در صورت ایجاد زیرساختها می تواند موجب تحول در این شهرستان شود.

علیرضایی بیان کرد: هر چند در د.و سال اخیر اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذار صورت گرفته اما به دلیل فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان از برخی امکانات مغفول مانده ایم و نیازمند نپگاه ویژه هستیم تا عقب ماندگی ها جبران شود.

استانداری

وی اظهارداشت: وجود چشمه های معدنی آبگرم یک ظرفیت ارزشمند گردشگری در شهر آبگرم است اما توجه جدی به آن نشده و باید بتوانیم بستر جذب سرمایه گذاری را بسرعت مهیا کنیم تا با کمک بخش خصوصی طرح های گردشگری  اجرا شود.

فرماندار آوج تصریح کرد: 4 پروژه در آبگرم داریم که متوقف شده و در صورت عملیاتی شدن آن می توانیم شاهد تحول در این شهرستان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز